*** ÇEYİZ KAFASI - DÜĞÜN HAZILIĞI -DETAYLAR # 2 ***

merhabalar evlılıkhazırlıkları tum hızıyla surerken ben herseyın bukadar zor oldugunu ancak fark edebılıyorum malesef evlenmek ne zor mesekatli ismis allah yardımcımız olsunnn....bakın bunlar baktıgım bıkac detay...
tablo

fil detaylı aksesuar


gonca tarz orta sehpa susu





gazeteden begendıgım tepe home yasam unıtesı renk yesıl degıl krem olsun ıstıyorum


kus kanatlı duvar kagıdı


dergıden begendım sıfonyer nerden alırım bılemıyorum

tekrar dergıden begendıgım yatak baslıgı..

bir davatiye ornegi bitmez butatlı telasss
devamı gelecekk ....

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

2 yorum:

  1. geçen sene geçtim bu yollardan çok zordur bilirim. kuş kanadı duvar kağıdı ilginçmiş. kirlenince nasıl temizlenir ki.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Mrb zorlu ve Mutlu açıklamasi bu kadar ışte allah yardımcımiz olsun sizede mutluluklar diliyorum..kuş kanadı evet çok ilginç ama bi okadar guzeldi ;) nemli bezle silmek yeterli ;)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*