***EVLİLİK HAZIRLIĞI-ÇEYİZ KAFASI-DÜĞÜN TARİHİMİZ #25 ***

eşyalar cıkıyor yavaş yavaş yerlerıden.eksıkler tamamlanıyor..eşe dosta haberler veriliyor..içim kıpır kıpır sevinsemmi uzulsemmi bilemedim ben..sizce?? yıllardır hem aglarım hem gıderım diyen gelinlerden oldum ben . yüregim gumgumm evlenip bir yuva kurmak evlenip bir yuvaya dişi kuş olmak evlenip yepyeni bir hayata merhaba demek şimdi içim buruk biraz sanırım ben hem aglıyorum hem gidiyorum ...sevgiler :)))

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

6 yorum:

  1. olucak o kadar, bir hafta sonrasında da ben de o gruba gireceğim sanırım yine de yaşanası tecrübelermiş bunlar, şükür:)

    YanıtlaSil
  2. evet bencede allah herkese nasıp etsın inşallah :))) haı-yırlısı olsun ınsallah :))

    YanıtlaSil
  3. çok heycanlı Allah hep mutlu etsin sizleri .. benim başıma nasıl gelcek bakalım yorumlarınla yanımda olursun :)))) okul bu sene son sonra Allah büyüktür diyoruz bakalım nasıl olacak <3

    YanıtlaSil
  4. Nasıl heyecan nasil icon pirpir ne olacak acaba ne olacak diye düşünüyorsun hep allah isteyen herkese nasip.etsin en guzelleri.sizin olsun .l;);)

    YanıtlaSil
  5. tebrikler süper bir haber çok güzel bir gün o günün tadını çıkarmaya bak rüya gibi geçicek

    YanıtlaSil
  6. Geçermi derdiniz. Umarım rüya gibi geçer ve Mutlu uyaniriz rüyadan tarih çok güzel evet ;)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*