***NİKAHIMIZ ***

evleniyoruz........tek kelime beş hece ...ben altı yılın sonunda alabıldım bu kararı ama sorsan ılk gördügüm anda vermiştim derdim...çunku ben sevdim..karsılıksıdı ilk zamanlar peşinde kosmak tabiri  tamda beni anlatır.. tamda bunu yaptım utanmadım sıkılmadım kostum..agladım zırladım ama tam ümidimi kestim artık olmaz dedim..oldu hiç ummazdım oldu...sonra zaten mutluyduk hıc gocunmadım kosmastan yorulmadım ...eger seven varsa karsılıksız yorulmasın gocunmasın sansını desesın derım cunku hayattakı onemlı seyler bir şavasın sonunda gelıp senı bulabılıyor ve sen cok mutlu olabiliyorsun .....

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

12 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsın :) Allah mutluluğunuzu daim etsin :))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim beğenmen daha çok Mutlu etti beni allah herkesi Mutlu etsin inşallah ;)

    YanıtlaSil
  3. Mutluluğun bir ömür boyu olsun canım..
    sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  4. otuz yıl sırın cok tesekkur edrım mutlulukla kalalım hepbırlıkte sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. Rabbim bir ömür mutlu eylesin sizi , çok güzel yazmışsın açık ve net , mutluluklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler cqnim benim..yazımı begenmene sevindim sanada mutluluklar dilerkm;)

      Sil
  6. NİCE MUTLU YILLARA İNŞALLAH ALLAH NAZARLARDAN KORUSUN SAYFAN SEN HERŞEY HARİKA GÖZÜKÜYOR KOCAMAN SEVGİLER :)):))•♪•*♥gülümse♥*•♪•

    YanıtlaSil
  7. :)Anlattıklarınızı okurken aklıma sevgilim geldi.Her ilişkide emek vardır ama ilk etapda tek taraflı olupda sonradan karşılıklı olan,çok emek harcanan ilişkiler daha sağlam oluyor.Canım aşkım tam 6 ay cevabımı bekledi,benim kalbimi kazanmak için çok uğraştı ama sonunda mutluluğu yakaladık bizde.Allah herkesin mutluluğunu daim etsin.Bizleride unutmasın inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN İNŞALLAH DAİM KILSIN BİR YASTIKTA KOCAYALIM ALLAHIM AYIRMASIN HİÇKİMSEYİ:)

      Sil
  8. Aşkının, sevginin peşinden koşmuşsun bundan daha güzel bir şey var mı? Ne büyük bir mutluluk ki evlenmişsiniz ve mutlusunuz.. Hep böyle devam edin.. Hep gülün.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNŞALLAH CANIM BNM DARISI BASINA ALLAH SANADA NASIP EDER İNŞALLAH...

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*