***DÜĞÜN HAZILIĞI -ÇEYİZ KAFASI -SİTRES VE ZORLUK #48 ***


evlenmek ne zor işmiş :(((
utanmasam aglıyacağım ..saka değil vallahi işi bırakalı iki hafta
hafta oldu vesselam ben hala alışverişte ..neredeyse hergün elimde torbalarla eve dönmekten bıkmadım aslında işin benle bir ilgisi yok çünkü el mahkum alınması gerek ...
on gün kaldı velhasıl gel zaman git zaman düğün günü çatacak ve ben oturup iki seksen yatacağım ^-^
neyse biz izmirliyiz keeraaltımız var "alllahtan" yoksa ne yapardık
hersey elinin altında envayi çeşit bindallıcısı ,kınacısı,takıcısı,ayakkabıcısı,
damatlıcısı,...ohohhh bu sıra uzar gider neysem bunlar düğün için alınan son detaylar :)

daha önceki posta belirtmiştim alınmıstır :))



düğün için iki adet tac aldım hangısı hosuma gıderse onu takacagım :)


bu düğün ayakkabım degıl aslında bi yakınımızdan  hedıye
kararsız kaldım blog!!




incili sett sadece zincirini begenmedim onu degıstırecegım okadar :)
sevgiler :)


bircanın renkli dünyası

Merve Erden

10 yorum:

  1. Bana kendi evlilik hazırlıklarımı hatırlattın Bircancım:) ahhhh ahhhh keşke o günler geri gelsede koştur koştur gene yapsam insan özlüyor öyle koşuşturmacıları kıymetini bil bu günlerin bence :) Umarım istediğin herşeyde gönlünce olur.düğünden sonra hatırlamicaksın bile bu yorgunlukları.inş ozaman gelsin ben sana hatırlatırım emin ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mervecım ınsallah hatırlat ogunlerı görelım dua et hersey yolunda gıtsın hos geldın bu arada :)):):)

      Sil
  2. geçen bir düğüne gittim gelin gelinliğin altına converse giymiş açılım yapmıştı.sende babeti al yanına ayakların ağrırsa giyersin.o elbise kına içinmi onu anlayamadım ben.ayrıca ilk taç daha güzel duruyor.bööööööğ çok konuştum ben kaçar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D:D:D
      evet kına kıyafetı ayrıca bındallı gıyecegım :D
      babet cok ıyı fıkır
      konus lutfen severım konusanları sevgler hosgeldın :D

      Sil
  3. canım aldıkların çok güzel...
    özellikle elbisene bayıldım...
    güle güle kullan...
    en güzel günler seninle olsun...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gurme şirinecim cok tesekkur ederım :D
      yorumun cok anlamlı cok
      inşallah hersey gzuel gececek:d

      Sil
  4. Şimdiden hayırlı olsun,mutluluklar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim inşallah allah bir ömür mutlu eder sevgiler:D

      Sil
  5. kendileri benimde kına elbisem oluyor:)) rengiyle herşeyiyle aynı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddimisin inanmıyorum cok sevindim ;) çokta yakışır size ;) mutluluklar

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*