***EVLİLİK HAZIRLIĞI-ÇEYİZ KAFASI-KUAFÖR ŞEÇİMİ #49 ***

kendisi su şekermi şeker sarısın olan.
dünya tatlısı ,dünya şekeri bir insan.bir telefon konusmasıyla sevdim bes dakikalık
konusma bile yetti .zaten facebookta takib ediyordum . okadar güzelki  yaptıgı gelinler makyajları
bunlardan biri olmak büyük bir ayrıcalık olacak benım için :)) inşallah kendimi onun sihirli ellerine bırakacagım ...

bakarmısınız topuzun zarefetine kusursuz değilmi sizcede ?


benim en cok takıldığım nokta makyajdır ..
gelın dediğin sade olmalı ve masum öyle boya küpünü düşmüş
gelmis yanaklar al al bu değil bence.
dogal sade ve şık
işte hepsi bu
ben kuaför konusunda hep sansız oldum hep
ama şimdi içim rahat :)



bence kadın işini biliyor .
kendi sık sık gittiği eğitimlerle geliştirmiş .
bu çok önemlı .
şık bir gelin sade
ondan mutlusu yoktur  sanırımm..

bir cok kuaföre rastladım gelinden cok yanındakiler  ilgilenirler.
allah aşkına gelinin en özel gününde en cok ilgilenmesini gerektiren kişi gelin değilmidir? en mutlu günü o gün onun
başkasıda önmeli tabi ama bence en önemlisidir gelin.
ve o çok mutlu cıkmalıdır küaförden !!!

şık bir topuz daha :d

değişik tarz bir maşa hos olmus :)

ben buna el emeği göz nuru derim.
vicdan abla kınamda ve düğünümde senin ellerine bırakacagım kendimi
ve inşallah mutlu olacagım
ve tüm tanıdık tanımadık herkese tavsiye edeceğim
sizzde izmirdeyseniz bence tek adres vicdan abla olmalı
(0232 )452 52 04
sevgiler 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*