***İNSTAGRAMDA BİRCANIN RENKLİDÜNYASI #6***

MERHABALAR
BEN GELDİM HOS GELDİM YAHU :)))
NASILSINIZ UMARIM HERŞEY YOLUNDADIR HAYATINIZDA ..
DEĞİLSE BİLE UMARIM BİRAN ÖNCE GİRER İNŞALLAH
EŞİMLE PAZAR GÜNÜ  NERDEYSE ÖĞLEYE KADAR UYUDUK ,SONRA KALKTIK GÜZEL BİR KAHVALTIDAN SONRA HOPP NE YAPSAK NE  YAPSAK FOÇAYA GİDELİM ..PEKİ TAMAM DERKEN DÜŞTÜK YOLLARA FOÇA BEKLE BİZİ GELİYORUZ :)) HEHEHE
YAŞADIĞIMIZ YERE 1 SAAT UZAKLIKTA HAVADA MİSSS OHH KACMAZDI.
BASLADIK KIYIDAN KIYIDAN GEZMEYE
DENİZ GÜNEŞ HAVADA SICAK KEYFİMİZE DİYECEK YOKK :))
 

GÜNEŞ GÖZLÜĞÜMÜ UNUTUCA YENİSİNE MİNNET
EŞİMİN ELLERİNDEN ÖPER :)
 

BAKARMISINIZ DENİZİN GÜZELLİĞİNE


ÇİÇEKLERDE AÇMIŞ.


HERYER CIVILCIVIL İNSANCIKLAR GÜNEŞİ GÖRÜNCE ATMISLAR DISARI KENDİLERİNİ :)






EVLERİN GÜZELLİĞİNE BAKARMISINIZ??


SONRACIM GEZDİK ,GEZDİK VE BAGAJIMIZDA HER ZAMAN HAZIR VE NAZIR DURAN OLTALARIMIZI ALIP İSKELEDE YERİMİZİ ALDIK .EŞİM BANA OLTAYI VERİR VERMEZ ANINDA BİR BALIK HIMHIM SANSLIMIYIM NE ..
SONRA BALIK OLTA İŞİNDEN SONRA GERİ DÖNÜŞ YOLU BAŞLADI ..ESKİ FOÇA YENİ FOCADAN BİN KAT DAHA GÜZEL BENCE İNSAN ORADA ÖMRÜNÜN SONUNA KADAR YAŞAYABİLİR
 SEVGİLER

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

11 yorum:

  1. ne güzel gezmişsin imrendim :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) sen cok guzel geziyorsun takipteyım sevgıler:)

    YanıtlaSil
  3. süper bir gezi olmuş....sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ayy bayıldım fotoğraflara baktıkça.Teyzemler eski Foça'da yaşıyorlardı.Sık sık giderdik.Uzun süredir gitmiyoruz ve çok özlemişim oraları.Paylaşımın çok iyi geldi.Yaz için Foça planı canlandı aklımda:)

    YanıtlaSil
  5. @çingifilli ayyy bende yorumuna bayıldım tatlım teşekkürler ..ilk gidişimdi bnm ben baayılıdm focaya cennetten bir köşe ...sevgıler:)

    YanıtlaSil
  6. o kadar güzel resimler paylaşmıssın ki canım hemen yaz gelsin istiyorum.Ben denizi çok seviyorum.Sefan olsun canım benim yerime de bol bol gez:)

    YanıtlaSil
  7. :):) @büşra kahveci teşekkür ederim geldı geldı sıkalım dişimizi az kaldı :):) gezerim cnm bnmm :) sevgiler

    YanıtlaSil
  8. merhabalar;
    izmiri hep merak etmeme rağmen bir türlü gitme fırsatım olamadı malesef... ama sayende bir kısmını da olsa gezmış kadar oldum :)
    buarada takibimdesin ;)

    YanıtlaSil
  9. fotoğraflar çok güzel :)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*