***İNSTAGRAMDA BİRCANIN RENKLİ DÜNYASI #7***

MERHABA BLOGCANLAR..
GECENIN 1 BEN ALDIM ELİME PC ANCA YAZMAYA VAKİT BULDUM.ÇÜNKÜ
EVİMDE BOLBOL MİSAFİR DOLU EN CANAVARINDAN:))
YİĞENLERİM İKİSİ YAKIN YAŞTA İKİ ERKEK BİRİ TANIDIGINIZ MALUM ADAMIZ :):)
2DE ABLAM VAR KACGÜNDÜR PİŞİR ,TASİR,SÜPÜR,SİL,YE ,GEZ DOLAŞ,GELEN ,GİDEN ..
DURUMUM VAHİM PAZARTESİYE KADAR MİSAFİRİMLER Ö YÜZDEN ARA VERMEDEN BİR İNSTAGRAM POSTU HAZIRLAMAK İSTEDİM..
HERKESE SEVGİLER ... 

ADA KIZ

:))))

PAMUK :)

PAYLASAMIYORLAR :)

ADANIN KEYFİ YERİNDE

KURABİYE..

BÖREK...HİHİİİ

HALIM SARAYDANNN

BERJERLERIMM

BURAKK

BALIKLARR

ACALEDEN KURULMUS BIR MASA

KAÇAMAKK

YAŞADIGIM YER ŞAKRANDAN 

PATETES SALATSI

ŞAKRANDAN

PAPATYALAR
VE SEVGİER:)

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

12 yorum:

  1. Merhaba nişanlılık dönemi heyecanın dorukta olduğu bir dönem..Size mutlu bir evlilik sağlıklı hayırlı evlatlar dilerim. Sayfama üye lursanız sevinirim,100. üyeden sonra çekiliş yapmak adettenmiş . Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) evet ama hepsi buyuk mutluluk tadını cıkarmaya bak cnm bnm sevgıler:)

      Sil
  2. Ne güzel bir post olmuş.Aceleden kurulan masa,berjerler ve Ada favorim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ada benım tek favorımdir :) şeker kokulum gitii bugun teyzesi:((

      Sil
  3. ne guzel sahil kenarindasin hem denizi hem gunesi cok ozledim.

    YanıtlaSil
  4. Ohh ne güzel bir gün geçirmissin sefan olsun canım :)

    YanıtlaSil
  5. İnstagram adresini bulamadım :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) tatlım yollayım sana teşekkür edeim aradıgn ıcın :)

      Sil
  6. canım berjerlerine bayıldım renk renk :)
    masa gayet güzel ve şık,balıklar ne güzel kızarmışlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bennde bayılmıstımmmm cnm bnnnmmm :) masa aceledennn eh işte balıklar evettt :)) esımle ortakk :):) cabamızdı

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*