PİŞMANLIK SORUNSALI ÜSTÜNE LÜTFEN OKUYUP YORUM BIRAKIRMISINZ??

MERHABALAR
İNSANLAR BAZEN İŞİN İÇİNDEN CIKAMAZ ..
BEN TAMDA O NOKTAYIM..
HAYATIMDA BENIM İSTEMEDİĞİM VE BENIM DISIMDA GELİŞİN BİR SÜRÜ OLAY OLUYOR VE BAZAN BEN PİŞMAN OLACAGIM SEYLER YAPIP İNSANLARI KIRIYORUM KIRDIĞIM İNSANLAR BUNU HAKEDİYOR OLSADA BEN VİCDANIM LA BAŞBAŞA KALINCA MALESEF ONA YENİLİYOR VE NEDEN YAPTIĞIMI DÜŞÜNÜP KENDİMİ YİYORUM ..
ŞİMDİ SİZDEN İSTEĞİM BİRŞEYLER YAPMADAN ÖNCE BİRKERE DAHA GEREKİRSE İKİ ÜÇ BEŞ HİÇ FARKETMEZ NASIL DÜŞÜNEBİLİRİM  BUNU NASIL BAŞARIRIM ?????BANA YAZIN LÜTFEN

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

17 yorum:

  1. ben çok dikkat ederim...
    içimden 3 kere düşünüürüm acaba kıırılır mı, üüzlür mü diye...
    sonrada ona göre cümlemi toparlayıp konuşurum...

    senden içinden düşün derim canım...

    YanıtlaSil
  2. @gurme şirinetavisyeni aldım yazdım umarım hayata gecıreblrım sevgıler:):)

    YanıtlaSil
  3. İnsanlarla konuştuktan sonra konuşulanları kafanda tekrar canlandırıp, durum kritiği yapmamalısın sonuçta içtenlik önemli. İçinden geçenleri söylediğin için de pişman olmamalısın, bir ikiyüzlülükten daha samimi bence. :)

    YanıtlaSil
  4. @burcu bayram çok teşekkürler bu acıdanda bakınca mantıklı ama kimseyi kırmaktan hoslanmıyorum kim hoşlanırki zaten ..bide vicdan sahibiysen uykuların bile kacıyor işte ...yorumun için cok teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. haklısın cnm bu konudA=)
    http://cansuandic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Geldim bloguna hemen iade-i ziyaret için. Bu konuda söyleyeceğim şey ise içinden geldiği gibi davran gerisini de boşver:) takibimdesin..

    YanıtlaSil
  7. bende şunu söylemek istiyorum insanlara hataları güzel cevap inanki susmak umursamıyormuş gibi davranmak :)))bloğun çok güzelmiş bu arada

    YanıtlaSil
  8. Qmoda_kesh teşekkürler begenmene sevındımmm ...:) önemsememkte iyi fikirmiş..

    YanıtlaSil
  9. Canim benim oncelikle blogtaki yorumun icin tesekkurler :) icinden 10a kadar saymak etkili bir yontem bence.mesela ben de son donemlerde cok fevri davraniyorum biraz tahammulsuz biri olmustum sanirim :) icimden saymak sakinlestiriyor beni ya da baska seyler dusunmek.cicek bocek gulen bir bebek mesela :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinden say derler ancak bu yanlış çözümdür stresi geciktirirsin. O anda yapılacak tek şey derin nefes alıp sessiz odaya gidip aynada değerlendirmek. Ve besmele çekmek üzerine felak ve nas surelerini okumak ve ALLAH a şöyle dua etmek bana sabır ver deme asla böyle dua etme çünkü Sen sabır istersin ALLAH sana devamlı sabır verir sabredecek dertte verir.. ALLAH ım içime ferahlık ver beni doğru yoldan ayırma pişman olacağım işler yaptırma sen etrafımdakilere ve bana huzur ver anlatmak istediklerimi anlamalarını sağla sen en yücesin en merhametlisin en huzurlusun banada huzurundan ihsan eyle... amin.

      Sil
  10. @hayat böylebişi hos geldın sefa getirdin yahu boşvermek buda iyi bir fikir :) hepsını yazıyorum tektekk irtibatta kalalım sevgıler:)

    YanıtlaSil
  11. @gülümse hoş geldin yorumlarımda cok samıydım hala öyleyim..en çok bu taktiği begendım .hayat sanırım fazla yorucu biyandan okadar yaşamaya deger bebek fikri bile içimi ısıtıyor sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Ben bu konuda yardımcı olamayacağım sanırım, çünkü karşımdakiler kırılır diye susup kaldığım için hep kendi kendimi üzmüş biri olarak..:(
    Ama şunu unutmamak lazım: "yapmadıklarımız-söylemediklerimizden ötürü üzülmek; söylediklerimizden-yaptıklarımızdan dolayı üzülmekten daha yeğdir"..

    YanıtlaSil
  13. @Tatlı'dan Tuzlu'ya.. cok teşekkür ederim :) hersey için yazman bile yeterli sevgıler sunuruyorum :)):

    YanıtlaSil
  14. sen ne kadar iyi niyetli olsanda anlamak istediklerini anlar karşındaki. kırmamak istersin ancak o zamanda mutsuz olursun. Herkes aynı düşüncede değildir. Sen istersin diğeri istemez hayat bu böyle devam eder her zaman kendini mutsuz edecek şeylere izin verirsen devamlı mutsuz olur etrafına muzsuzluk saçarsın oda sen senlikten çıkar kendini tanıyamaz hale gelir eski sana dönmeyi istersin dönemediğin içinde devamlı negatif olursun bu da seni kendine bakmayan negatif artık çekilmez eş kardeş gelin arkadaş insan yapar. çok değiştin denilir ama sen değişmek istememişsindir bunu sana diyen seni değiştirmiştir bunun farkında olmazlar. İçinden geldiği gibi davran kırıldıklarını düşündüğünde sessiz bi odaya geç ve aynaya bakarak düşün kırdığın insanların yerine geç neden senin istemediğin birşey istiyorlar ya da yapıyorlar düşün gerçekten hak verdiğin zaman vicdanını rahatsız et. ama haksız olduklarını düşünürsen aynada kendine öpücük at ve kafandan sil gitsin.... İnşallah herşey yolunda huzur dolu hayat yaşaman dileğimle....

    YanıtlaSil
  15. İçinden say derler ancak bu yanlış çözümdür stresi geciktirirsin. O anda yapılacak tek şey derin nefes alıp sessiz odaya gidip aynada değerlendirmek. Ve besmele çekmek üzerine felak ve nas surelerini okumak ve ALLAH a şöyle dua etmek bana sabır ver deme asla böyle dua etme çünkü Sen sabır istersin ALLAH sana devamlı sabır verir sabredecek dertte verir.. ALLAH ım içime ferahlık ver beni doğru yoldan ayırma pişman olacağım işler yaptırma sen etrafımdakilere ve bana huzur ver anlatmak istediklerimi anlamalarını sağla sen en yücesin en merhametlisin en huzurlusun banada huzurundan ihsan eyle... amin.

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*