***ELMALI KURABİYE ***




 
MERHABA SEVGİLİ  BLOGGERLER
:)))
YAPTİĞİM DİĞER BİR KURABİYE TARİFİNE GECELİM
ELMALI KURABİYE
Elmalı Kurabiye hamurumuzun malzemeleri ;
250 gr. tereyağı
1 çay bardağı sıvı yağ
1/3 su bardağı şeker
1,5 yemek kaşığı yoğurt
1 yumurta
Aldığı kadar un

İÇ HARÇ İÇİN
4 ELMA
2 Ç.KAŞIGI TARCIN
2 Ç.KAŞIGI ŞEKER


EV HANIMI OLUNCA YAVAŞ YAVAŞ BASLIYORSUNUZ TARİF ALMAYA TARİF VERMEYE BEN DEMİRBAS OLAN SEYLERİ ÖGRENMEKLE BASLADIM ..EMINIM BIR COGUNUZ DENEMISTIR .AMA DENEMEYEN VARSA MUTLAKA DENEMELI.SEVGİLER SAYGILAR :)



 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

10 yorum:

  1. Merhaba blognu çok beğendim emen izlemeye aldım.Çok hoş şeyler yapmışsın ellerine sağlık.Bende seni blogma bekliyorum umarım kırmaz bize katılırsın sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. HOSGELDIN TEŞEKKÜRLER :d GELİYORUM HEMEN KIRARMIYIM HIC ASK OLSUNNN

    YanıtlaSil
  3. merhabalar:)
    teşekkür ederim ziyaretin için canım:)
    kurabiyelerin de çok güzel ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Elmalı kurabiye en sevdiğim kurabiyedir
    Harika görünüyor,ellerine sağlık
    Bloğuma yaptığın ziyaret için çok teşekkür ederim
    Çok şirin bir blog severek takip edicem
    Muhabbette olmak dileğiyle
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  5. @KALP KURABIYE TESEKKÜRLER :d BENDE TEŞEKKÜR EDRİM :d

    YanıtlaSil
  6. @PUMPULİNİNMUTFAGI TEŞEKKÜR EDRİM INSALLAH MUHABBETTE KALIRIZ COK TEŞEKKÜRLER :d

    YanıtlaSil
  7. elmalı kurabiye her zaman her yerde yenir...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  8. @GURME ŞİRİNE ELMALI KURABUYE CANDIR :d:d:d

    YanıtlaSil
  9. kurabiyeler nefiss :)
    banada beklerim takipleşmek dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. @ugur böceği mutfagı :D teşekkürler inşallah

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*