***yaprak sarma tarifi***

 

MERHABALAR
MİSAFİRİM İÇİN HAZIRLADIGIM İKRAMLARDAN BİRİ YAPRAK SARMA
HEMİDE ZEYTİNYAGLI HEHEHE :d:d:d
 
MALZEMELER
2 BARDAK PİRİNÇ
2 YEMEK KAŞIĞI SALÇA
BİR DEMET MAYDONOZ
NANE
TUZ,KARABİBER,KİMYON,
ZEYTİNYAGI
BİR ADET ORTA BOY SOGAN
YARIM KİLO YAPRAK 
 
 
HAZIRLANISI
TÜM MALZEMELER HARC YAPILARAK İSTEĞE BAGLI BİR TIK PİSİRİLEBİLİR
İSTENİRSE ÇİĞDE YAPILABİLİR ..YAPRAKLAR SU İLE YIKANIR COK TUZLU ISE SUDA BEKLETİLMELİDİR ..
SARILIP KISIK ATESTE BİR SAAT PİŞİRİLİP
AFİYETLE YENİR :d:d
 
 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

4 yorum:

  1. Yaprak sarmasına bayılırım :)Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. @büşra kahvecii ziyaretınız ben cok mutlu etti ...bloguna goz attım ve cok begendım baglantıda kalmak dılehgıyle sevgıler

    YanıtlaSil
  3. offff süper görüntü ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*