ZEHRA ADA 40 GÜNLÜK (40 GEZMESİNDE)

RULO PASTA İÇ GÖRÜNÜŞ..
MERHABALAR :)
BENİM CNM YEGENİM ADA 40 GÜNLÜK OLMUŞŞ:)
TEYZESİNE GEZMELERE GELMİŞ:)
ADAMIZ DOGALI BİRBUCUK KİLO ALMIŞ .ALLAH ^A ŞÜKÜR SAGLIGI YERİNDEYMİŞ:)

 
VE BİR TEYZE OLARAK BUNU KUTLAMAK VE SÜPRİZ YAPMAK İÇİN RULO PASTA YAPARAK ,
ÜSTÜNEDE BONİBON ŞEKERLERLE ADA YAZARAK MUM ÜFLEDİK :)
MENÜDE
ELMALI KURABİYE ,RULO PASTA VE PATETES BÖREĞİ VARDI .
AKŞAM YEMEĞİDE
KLASİK VE VAZGEÇİLMEZ KURU FASULYE PİLAV VE SALATA :))
VE KABAK YEMEĞİ FASULYE GAZ YAPMASIN DİYE ABLAMDA YEDİKLERİNE DİKKAT EDİYOR :)
GAZ KONUSU ÖNEMLİ:)) HEHEH



RULO PASTA YAPIMI COK AMA KOLAY DENEMENİZİ ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM .
İLKEZ YAPMAMA RAGMEN TADI VE SEKLİ ÇOK GUZEL OLDU .



Malzemeler:
Üç Yumurta
Bir Çay Bardağı Toz Şeker
Bir Su Bardağı Un
Bir Paket Vanilya
Bir Paket Kabartma Tozu(YARIM PAKET KOYDUM BEN )
Yarım Çay Bardağı Su
İÇ SOS
BİR PAKET PUDİNG (BEN KAKAOLU KULLANDIM )
VE MUZ KULLANDIM

ÜZERİ İÇİN
ÇİKOLATA SOS KULLANDIM.


PÜF NOKTALAR
  1. KEK YAĞLI KAGITTA PİŞİRİLMELİDİR
  2. EN FAZLA ON DAKIKA FAZLA PİŞİRİLİRSE KURUR VE RULO ŞEKLİ VERİLMEZ
  3. PUDİNG SICAK SICAK DÖKÜLMELİDİR
  4. KEKETE SICAK OLMADIR.
  5. ÇİKOLATA SOSUDA SICAK SICAK DÖKÜLMELİDİR
  6. 2-3 SSAT DOLAPTA BEKLETİLİP SERVİS EDİLMEDİR
AFİYET OLSUN
SEVGİLER

 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

6 yorum:

  1. Ada'ya mutlu, sağlıklı, sizlerle birlikte geçireceği uzun bir ömür dilerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Denizcim güzel temennin için teşekkürler sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  3. bebiş çok tatlı...
    kocaman bir maaşallah diliyorum...

    senin pastandan bende 1 dilim isterim :)
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler evet çok tatlı maşallah ;) inşallah birgün gerçekten temel nqsip olur sevgiler;)

      Sil
  4. çok tatlı maşallah :)
    pasta çok güzel ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*