HAYIRLI CUMALAR VE HOŞGELDİN BAHAR :)

MERHABALAR NİSANDAYIZ VE BAHAR KENDİSİ HİSSETTİRİYOR VE BEN GELDİM DİYOR..
BİZDE ONA HOŞGELDİN SEFA GETİRDİN DİYELİM DEDİK HEM GEZİ HEM TİCARET ( PAZARI) HALLAETTİK BUGÜN HAVA OKADAR GÜZELDİ Kİ İÇİMİZ ISINDI MUTLU OLDUK ..
BİR ENERJİ BİR ENERJİ OHHH MİSSS
 ^-^
BİR ÖNCEKİ POSTTA BAHSETTİĞİM SEVGİLİ KOMSUM FİLİZ HANIMLA ..
BAKARMISINIZ RENKLERİN GÜZELLİĞİNE
KOKUSU HELE İNANAMAZSINIZ
:))
BAHAR NE GÜZEL ŞEYSİN SEN
HEP BİZİMLE KAL .:):)



 


CANIMM BENİM..
HERKESE HAYILRI CUMALAR VE KEYİFLİ HAFTASONLARI DİLİYORUM ..
SEVGİLER

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

12 yorum:

  1. En favori mevzim.. Bahar. Resmen insan psikolojisini düzeltiyor, hayata olumlu bakmasını sağlıyor...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir görüntü o öyle. Artıok baharların çoook kısa sürüp, hemen bunaltıcı sıcakların gelmesi ne kötü..Ben bahar severim, ilkini de sonunu da, hatta kışı da, ama yazla aram yok benim, parlak güneş ışığı enerjimi alıyor, bahar gibi yumuşak bir aydınlık isterim ben, bir de böyle güzel çiçekleerrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET HER SATIRINA KATILIYORUM BENDE YAZ GELSİN İSTEMEM PEK :d
      SEVGİLER

      Sil
  3. Çok güzelll çiçeklerr çiçek mi onu da anlayamadım ama rengi çok tatlıı :)) Bahar hep gelsin hiç gitmesinn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet mor salkımmıs kokusu cok guzelll :D bencede sevgıler :d

      Sil
  4. İnşallah bu defa gelmiştir bahar:) çok da özlemişiz kendisini:)

    YanıtlaSil
  5. oo görüntüye bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de bayılıyorum bu çiçeklerin kokusuna :) Görüntüsüne de ama özellikle kokusuna...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet melihacım bnm hemde nasıl kokusu vardı ah ahhhhhh :):)

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*