***KAHVELİ KURABİYE ***

MERHABALAR NASILSINIZ :)
DENEDİĞİM VE COK BEĞENDİĞİM BİR TARİF OLAN KAHVELİ KURABİYE
HUZURUNUZDA ^-^
(HELE JACOBSLA DENEYİN  BAYILACAKSINIZ )

MALZEMELER
Yarim paket oda sıcaklığında margarin
2 adet yumurta ( 1 yumurtanın akını üzeri için ayırın)
1 su bardağı toz seker
1 çorba kasığı dolusu neskafe (JACOS)
1 paket kabartma tozu
3 çorba kasığı süt
3 su bardağı un
Üzerine:
1 su bardağı fındık yada ceviz

*TÜM MALZEMELR KULAK MEMESİ KIVAMINDA YOGURULUR.
*CEVİZ BÜYÜKLÜĞÜNDE BEZE ALINIR
 VEYA KURABİYE KALIPLARIYLA YAPILABİLİR.

* BİR YUMURTANIN BEYAZINA BATIRILIP  SONRA CEVİZE BATILIR
VE 180 DERECLİK FIRINA VERİLİR
VE MİSS GİBİ KURABİYELER CIKAR SICAKK SICAKK :)
AFİYET OLSUN ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM SEVGİLER:)

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

10 yorum:

  1. bana bıraktığın güzel yorum için teşekkürler bak geldim...:)

    kahveli kurabiyede güzele benziyor denmek istiyorum:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. özellikle benim denemem şarttt :)

    YanıtlaSil
  3. Bana kurabiye deme. Bana kurabiye deme ne olur? Hiç dayanamam. Enfes görünüyor.
    Sen gerçekten çok beceriklisin. Aynı gün hem kurabiye hem bakla hemde iki post. Keşke ben de becerebilsem.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki peki kurabiye demem
      ayy pardon ağzımdan kaçtı :)))
      cnm bnm inan daha iiyisini yaparsın kendine güven
      ben inanıyorum sana :D

      Sil
  4. kahveli tatları severim
    eminim çok lezzetliler
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Kahveli kurabiyeyi hic denememistim. Tarifini deneyecegim en kisa zamanda canim. Ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEMNUN KALACAGINA EMINIM SENIN GIBI LEZIZ YEMEKLER YAPAN BIR HANIMMDAN HELE MUHTESEM OLUR:9

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*