BLOGUM BİR YAŞINDA

MERHABALAR


MUTLU BİR HABER BENDEN SİZE
 BLOGUM 1 YAŞINI DOLDURDU .
VE BEN COK AMA COK MUTLUYUM

:):):)
İYKİ BLOGU YAZMAYA KARAR VERMİŞİM YILLARDIR YAPABİLİRMİYİM DİYE DÜŞÜNDÜĞÜM
BİRGÜN KENDİMİ İÇİNDE BULDUGUM .
GÜZEL ŞEYLER PAYLAŞIP
GÜZEL İNSANLAR TANIDIĞIM BLOGUM BENİM .
HAYATIMA SATIR SATIR NOT DÜŞTÜĞÜM,BİR ARKADAŞ DOST EDASI İLE DAVRANDIĞIM
BLOGUM BENİM .

BEBEĞİM ^-^

BENİ YALNIZ BIRAKMAYAN
PAYLAŞIMLARIMA YORUMLARI İLE MUTLULUK KATAN HERKESE COK AMA COK TEŞEKKÜRLER
NİCE YILLARA İNŞALLAH


 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

4 yorum:

  1. Nice yaşlaraa birlikte o zaman.. Yazmayı bırakma hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler burcu allahhımm nasip kısmet etsin inşallah öpüyorum..

      Sil
  2. seni hep hep burda görmek dileğiyle canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şirincim inşallah allahım nasip kısmet etsin hepberaber bırlıkte olalaım :))))

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*