KULLANIYORUM -AVON BB KREM *****



MERHABALAR
KULLANMAYA BASLADIGIN AVON BB KREMDEN BAHSETMEK İSTİYORUM
ÜRÜN ELİME DAHA YANİ ULASTI
BIRSEY SÖYLEMEK GEREKİRSE
SÜRÜMÜ KOLAY EMİLİ GÜZEL
TON OLARAK HOS DURUYOR
VE DOĞAL
FİYAT OLARAK MAKÜL
13.00
LİGHT KULLANIYORUM EGER SİZİNDE
TENİNİZ ACIK İSE
BUNU DENEYINIZ
TAVSİYE EDEİYORUM YALNIZ GÖZ KISMINA UYGULARSANIZ
GÖZLERDE YAŞARMA YAPIYOR BUNA DİKKAT EDİNİZ
 














ÇEKİLŞİMİ HATIRLATMAK İSTEDİM   
KATILAM İÇİN TIKTIK





bircanın renkli dünyası

Merve Erden

12 yorum:

  1. Nemlendirme amaçlı mı kapatıcı amaçlı mı kullanıyor aydınlatırsan sevinirim şimdiden teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok sevdim bu kremi, Serpil'e cevaben hem nemlendiriyor hem de kapatıyor:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım hem kapatıyor ,nemlendırıyor,aydınlatıyor,8 etkılı :D

      Sil
  3. Selamlar canim ziyaretiniz beni memnun etdi uzun zamandir blogumdan azak kaldim isallah simdi daha iyi takip edebilecegim sevgiler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldın canım benım .uzak kalmanın sebebı mühim degıldır ınsallah ..hosgeldın dıyelım teşekkürler:)

      Sil
  4. avon temsilcisi olarak bende kullanıyorum kremi, sürümü kokusu fiyatına göre performansı gayet başarılı :)

    not:Bloğuma bıraktığın yoruma cevaben, yok tatlım nerdeee, kardeşim yeni doğum yaptı daha, kilosu malesef katlanarak çoğaldı, umarım lousalığı atlattığında kurtulacak kilolarından, benim başarı hikayem var, okumadıysan tavsiye ederim, 30 kiloluk bir maraton :)

    http://www.darkolivestyle.com/2011/06/darkolivenin-basar-oykusu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayındır cıceklerın sehrı sanırım bırkez küçükken gıtmıstık :D


      okuyacağıma emın olabılırsın :D

      Sil
  5. Bu post iyi oldu valla bende sipariş vermiştim elime henüz geçmedi tereddütteydim ama içimi rahatlatdınız sevgiler:)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*