KULLANIYORUM ***GARNIER CANLANDIRICI TONİK ****MEMNUNUM

MERHABALAR
HAYIRLI CUMALARINIZ OLSUN İNŞALLAH
YÜCE RABBİM TÜM DUALARIMIZI KABUL ETSİN
BU MÜBAREK GÜNDE ..
AMİN .İNŞALLAH

GARNİER CANLANDIRICI VİTAMIN İCERKLI
TONIGI
DETOKS ETKILI VE ÜZÜM ÖZLÜ
NORMAK VE KARMA CİLT TİPLERİ İÇİN
CİLDİ ARINDIRMA VE YUMUSATMA ÖZELLİĞİNE SAHİP
FİYAT OLARAK MAKUL BİR ÜRÜN 10 TL CİVARİ İDİ.
KARMA CİİLT YAPIMA UYGUN BENIM 2-3 BİR KULLANIYORUM
TAVSİYE EDERİM CİLDİ YAKMIYOR VE YUMUSATIYOR


bircanın renkli dünyası

Merve Erden

6 yorum:

  1. bu üründen bende kullanıyorum...
    çok da memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet fiyatının makul olmasına rağmen cidden iyi bir ürün :D

      Sil
  2. çekilişine pazar günü katılıcam inşallah...

    YanıtlaSil
  3. aa evet bak güzel bu ben de kullanmıştım bir ara en iyisi yeniden başlayayım ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başla tabi canım benım memnun kaldı isen hiç bırakma :)

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*