KULLANIYORUM WİSH OF LOVE PARFÜM ***AVON**

MERHABALAR
GÜNAYDINLAR VE MUTLU HAFTALAR DİLİYORUM
VATANIMIZA ..
KULLANDIGIN YENİ BİR ÜRÜN AVON WİSH OF LOVE
BEN TATLI KOKU SEVENLERDENİM
ŞEKER GİBİ KOKMAK İSTERİM
FİYAT OLARAK MAKUL BİR ÜRÜN HİNE
15 TL GELİYOR BEN IKI ADAT ALMISTIM
MEMNUNİYETLE KULLANIYORUM
ZATEN AVON KOKU -PARFÜM OLARAK SEVDİĞİM ÜRÜNLERİ VAR .
SIKTIGINIZDA KALICILIGI GÜZEL VE NE SÜRDÜN HANGİ MARKA DİYE SORUYORLAR
BUDA HOŞ...
SİZDE TATLI KOKULAR SEVİYORSANIZ DENEYİN DERİM
SEVGİLER




bircanın renkli dünyası

Merve Erden

6 yorum:

  1. Bi dönem çok kullandığım bir ürün şişeleri hala duruyor:) şu sıralar oriflame dıvıne parfüme takmış durumdayım çok fresh bir koku sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ..satan yok yakınalrımda ama mumınesı olmadan katoyen almıyorum parfüm denk gelır dener ve begenırsem alırım teşekkürler:)

      Sil
  2. uzun süre ben de kullanmıştım :)
    bak özledim şimdi kokusunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) ynı kokusyu kullanana ınsanlarla aynı zevklerı paylastıgmı düşündürdü bana :)

      Sil
  3. Bu sabah evden çıkmadan elim bu parfüme gitti ve sıktım...
    Şu an üzerimde bu koku varken yazıyı okumak hoş oldu:)))

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*