BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM ...OLALA ^_^

BÜGÜN BENİM DOGUM GÜNÜM
İÇİM KIPIRKIPIR
MUTLU BİR EYLÜL SABAHINA UYANDIM BÜGÜN
SABAH 9DA ZİLİN ÇALISIYLA PİJAMALARIMLA AÇTIK KAPIYI ARKADASLARIMIN MUMLARI YANAN
PASTA VE İYKİ DOĞĞDUN BİRCAN DEYİŞLERİ COK MULU ETTİ BENİ
 EVLİ OLARAK İLK DOGUM GÜNÜM

HERKESTEN UZAK OLMAK BİRAZ SİNİR BOZUCU

ALLLAHTAN SAGLIK SIHHAT MUTLULUK HUZUR
SEVGİ ,SAYGI ,
HAYIRLI BİR İŞ VE GELECEKTE SAGLIKLI
BEBEKLER NASİP ETSİN
(ZAMANI GELDİĞİNDE İNŞALLAH)


VE AİLEM DOSTLARIM VE SEVDİKLERİM HİÇ EKSİK OLMASIN HAYATIMDA
RABBİM DUALRIMIZI KABUL ET İNŞALLAH ...

 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

6 yorum:

  1. geçmiş doğum günün kutlu olsun iyi ki doğmuşsun canıım :)

    YanıtlaSil
  2. Doğum gününüz kutlu olsun. Bir başak kadını olarak temiz,düzenli kokulara ve blogda da görüldüğü üzre kozmetiğe zaafı olan biri olmalısınız. Yükselenim başak da oradan biliyorum.İsmi gibi renkli bir blog ,takipteyim:)

    YanıtlaSil
  3. Canımm geçmiş doğumgünün kutlu olsun :)Güzel yorumun için de teşekkürler.Hediye çeki kazanmak istersen beklerim.Sevgiler,

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*