EURO FLORA -GEZİSİ


































SİZE COK SEVDIGIM HICBIRSEY ALMASAMDA SAATLERCE GEZEBIŞECEGIM YER EURO FOLRADAN BAKSETMEK ISTOYORUM
ZATEN BILE BILIYOR BEN BILMEYENE HITAP ETMEK ISTOYORUM
BEBEK PARTI GERECLERI,MAGNETLER,SÜSÜLER ,KURDALLER,KUTULAR CICEKLER MUTFK GERECLERİ,YASTILAR ,MUMLAR ,SANDIKLAR ,SAKSILAR ,POPARTLAR,ÇİÇEKLER,HAYVANCIKLAR,YILBASIN  URUNLERİ,ASKILAR FERFORGE ÜRÜNLER,NARLAR ,ANANHTARLIKLAR,HEDİYE KUTULARI,SEPETLER,TABAKLAR, VVBBB ÜRÜNLERDE CILGIN SECENEKLERLE DOLU BIR ALTERNATİF
İZMİR ISTANBUL VE ANKARADA VAR SANIRIM ..
SİZDE UGRAMADAN GECMEYI NN


bircanın renkli dünyası

Merve Erden

5 yorum:

  1. merhaba canim blogunun oldugunu bilmiyordum instagramdan takip ediyordum hep buldugum iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Gidip görülesi bir yere benziyor...

    YanıtlaSil
  3. Gidip görülesi bir yere benziyor...

    YanıtlaSil
  4. neden adana da olmaz ki böyle güzellikler =( içim gitti resmen fotoğraflara bakarken.

    YanıtlaSil
  5. vavvvvv harika parçalar var,keşke gitme fırsatım olsaydı:(

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*