***ALLAH DE ÖTESİNİ BIRAK UĞUR KOŞAR #2***

merhabalar
mutlu huzurlu sağlık ve keyfinizi hiçbirşyin bozamayacağı bir gün olsun *-*
RABBİM gönlünüzün muradını versin inşallah.
ALLAH DE ÖTESİNİ BIRAK kitapını cok görüp duymuş ve tavsiye almıştım
bu ilk yazımda kitapı yarıladğımda yazdım
okumak isterseniz buyrun tık tık

kitap öncelikle yalın ,sakin ve akıcı şekilde kaleme alınmış.hiç sıkılmadan okuyup
hemen zihninde soru işeretleri yaratıyor ..hemen kendini sorgulamaya başlıyor ve yazdıklarını empati yaparak
okuyunca mutlu ve huzurlu oluyorsun .

kitap sana birseyleri içinde olduğu ve ona nasıl gitmen gerektiği basit yollarla göztermiş ve gerçekten etkili
en etkilendiğim kısım affetmekle ilgili olan kısım dı ..
kitap 173 sayfa
konu başlıklarına ayrılmış ve ayet hikaye alıntılarla zenginleştirilmiş.
yazarın terapi deneyimleride var içinde ...


kitap için su gibi yorumunu yaptım ben .
su kadar ihtiyaç su kadar saf ve temiz .
su kadar berrak...
hani bazı kitaplar hç rafa kalmaz ya bu onlardan olacak kesin biliyorum
cep boyu çıkarsa hep cantadada gezer
o cinsten ...

sevgi ve sağlıcakla kalınız.
okuduğum diğer kitaplar ve yorumları için tık tık

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*