***ALLAH DE ÖTESİNİ BIRAK UĞUR KOŞAR***

merhabalar
iyi akşamlar ,hem o ses türkiyeyi izliyor ve yazımı yazıyorum .
favorim hasan doğru inşallah o kazanır bence *-*
ve instagram ve çoğu kişinin elinde gördüğüm ve okuyan arkadaşlarımın tavsiye ettiği bir kitaptı .
şimdi okuyanlarının ve tavsiye edenlerinin ne kadar haklı olduğunu anlıyorum
duygu ve verdiği lezzet anlatılmaz .iki gün oldu ama her fırsatta okudum yarıladım .
ama bitsinde istemiyorum
o kadar güzel cümleler kuranıkermimizden eşsiz ayetler ve YÜCE RABBİMİ
hissederek farkında vararak silkelenmemi sağladıyorki okadar olsun *-*
fiyat olarak 12 tl idi
tamamen bitirince gene bir post yazacağım ....
instagram hesabımdan paylaştığım kareler
okumayan varsa ve okumayı düşünüyorsa biran önce alsın derim.





UĞUR KOŞAR
ALLAH DE ÖTESİNİ BIRAK


instagram hasabım
bircanınrenklidunyası

sevgiler

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

5 yorum:

  1. fazlasıyla merak ettiğim bir kitap :) gelecek postu merakla bekliyor olacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımcım kesınlıkle kıtabı alıp okumalısın *-* sevgıler

      Sil
  2. Kitabı okurken çok güzel. ama hayata koşuşturmaya karıştığında uygulamak ne zor.

    YanıtlaSil
  3. insanın her anına yeniden yeniden şükrettiren bir yazar ve kitap

    YanıtlaSil
  4. merhaba canım kitap süper ben de çok beğendim ....sizi takibe aldım...ben de izmir liyim bloğuma bekliyorum
    http://rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*