***DOSTLUĞUN BALIKLA İLGİSİ NEYDİ ?PEKİYA KAHVENİN GÜNAHI?



merhabalar
haftasonu bir telefonumla yataktan kalkıp gel dememi iki etmeyen dostumla buluştum.
teşekkür ediyorum kendisine *-*
ilk buluşma adresimiz İzmirlilerin noktası ykm önü idi arkadaşım saolsun metro çıkış yönünü karıştırmış biraz olsun *-*
sonra benim bir takım işlerim için koşturduk of demeden koştu ..
sonra açıktık ve balık ekmek ve midye yemeye gittik kendisi akşamda balık yiyecekti ama beni kırmadı yedi


önce balık ekmek      
sonra midye yedik *-*
seven sevmeyen polemiğine giremicez biz seviyoruz yiyoruz.
 



kendisi çekme nidalarında ..
 
bense pişmiş kelle *-*

 
ve biz yumy yummmy den önce
(yumulmadan önce)
 
tarihi kızlarağasıhanı
 
ve kızlarağasıhanında içilen kahve vaktimiz bira dardı ama olsun
sadede geleyim .
dostluğun balıkla ilgisi yok
ama hatır için çiğ tavuk yenilirmiş arkadaşım benim için balık yedi.
kırmadı herzamn olduğu gibi kahvemizi içtik birbirimizi eleştirdik güldük düşündük konuştuk ve dertleştik
fırsat bulduğumuz heran  yaptığımız gibi kahvede buna eşlik etti okadar
daim olacak dostlarınızı bulmanız dileğimle veya onları kaybetmemeniz temennisi ile.
sevgiler
 
 
 
 
 
 












bircanın renkli dünyası

Merve Erden

10 yorum:

  1. Canim arkadasim seninle hersey keyifli... ♡ bitanesin...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir gün geçirmişsiniz, ben de severim midyeyi :)
    Son kareye bayıldım yalnız :) inşallah öyle bir yaşlılık bekliyordur bizi de :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Afıyet olsun allah ıcınıze sındırsın gulcan

    YanıtlaSil
  4. Günlerinizin,dostluğunuzun hep aynı tadla kalmasını dilerim :)

    YanıtlaSil
  5. ay dur bak bi gün beni ykm önünde işlettiler yaa.
    burda durmak 1 lira dediler biliyo musun.
    saat kulesi önünde durmak da bir liraymış.
    :)
    kızlar ağası karşısındaki midye balıkçı oleey.

    ya ben 50- 100 tane yiyom bi oturuşta midyee.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oley sende bızdensın sen ızmıre gel buluşup yıyelım taamammı ?
      ykm onunde kı olayı duyamdım gercekmı ? oleıse trajıkomık

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*