***İNSTAGRAMDA KAZANDIĞIM ÇEKİLİŞ DEMETOLOJİ DÜKKANA TEŞEKKÜR ***

merhabalar
iyi akşamlar
instagram üzerinden kazandığım demetoloji dükkandan süper hediyeler benim oldu.
anlatmak iştediğim bir şey var
ben sanırım yedi sekiz kez resmi paylaşmaya calıstım
ama olmadı
meğer ben demetoloji diye etiket etmem gerekirken
demotoloji diye etiketlediğim için olmamış ve
son yarım saat kala basarmısım mutluyum .
hiç umudum yokken kazanmak hele
teşekküler
demeoloji dükkan


demetoloji dükkana gitmek için tıktık
instagram için tıktık

sevgiler

 



bircanın renkli dünyası

Merve Erden

2 yorum:

  1. Tekrardan güzel günlerde kullanmanız dileğiyle... Sevgiler.. :) - Demetoloji

    YanıtlaSil
  2. Ay ne guzel cok tatli bi soyle cekilis kazanamadim :).gule gule kullan :) banada yollasinlar :-D

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*