***TAMAM EVLENDİN PEKİ YA SONRASI !!!! EV HANIMI OLUNCA NE OLUYOR***

merhabalar
nasılsınız? umarım pazarınız süper geçiyordur.
16 aylık evliyim.evleneceklere hep çeyiz gelinlik düğün vs konularda yol gösterdik .
peki ya sonrası sonra neler bekliyor onları?

başlıyorum
korkmayın *-*
  1. artık annen yok
  2. temizlik ,yemek,camaşır ,ütü ,pazar,tertip düzen senden sorulur
  3. ütü başlarda en büyük düşmanımdı ama elim gitgide alıştı dost olmaya basladık çift çizgi yapmıyorum artık ^_^ hehe
  4. ben çarşaf değiştirmeye üşenmemde yorgan kılıfına illet oluyorum birde toparlanmasa iyi olacak.
  5. akşam yatmadan mutfağını temizleki sabah sersemken birde kirli mutfak canına okumasın .
  6. çöplerini topla ağzını bağla kapıcı varsa kapıya koy yoksada üşenme git at yoksa sabaha kadar kokutur evini
  7. sabah kahvaltı hazır değildir işe çay koyarak başla *-*
  8. sonra evde ne eksik takip etmek zorundasın .liste yap -*-*
  9. artık bugün ne giysem derdin olmayacak daha büyük bir derdin var akşama ne pişirsem *-*
  10. beyazları ,renklileri ayır kirli çamaşırlar seni bekler.
  11. temzilik ;daha ben dün temizlemedimmi bu evi ya ne çabuk battı of *-*
  12. misafirin gelecek hemen internetten tarif falan araştır aklına yaz kimse gelmeden önce bir kaç kez deneki elin alışsın.
  13. çaydanlıklar kireç yapar ,lavobalar su lekesi,yeni halılar sürekli tüy döker hergün toz almak zorunda kalırsın.
daha fazla anlatıp canını sıkmayım bunlara hazırlıklı ol diye yazıyorum hep bana iyi yönlerini söylemişlerdi efendim ben bilsem böyle olacağını falan deme .şimdiden yemek tariflerini araştır tatlı tuzlu öğren ütü yapmak sabır ister annenden ablan varsa kap tüyoları biz kadınlar herşeyin üstesinden geliriz evelALLAH

***tamam evlendin peki ya şimdi ne olacak'ın devamı gelecek bekleyin.
herkese mutlu pazarlar dilerim....
 
 

 



bircanın renkli dünyası

Merve Erden

9 yorum:

  1. Cok guzel anlatmissiniz :)

    YanıtlaSil
  2. Zor zanaat valla ama yinede Rabbim kismet ettin istiyooorumm evleneyimm :)

    YanıtlaSil
  3. ahh tatlı kızım ne güzel anlatmışsın, benim 17 sinde bir kızım var arasıra hayalleniyor ilersiyle ilgili ona okutayım ben bu özeti:) çünkü benim gibi 20 yıllıklar için artık rutinleşiyor buişler...
    sevgler evliliğinde aşk ve mutluluklar...

    YanıtlaSil
  4. Annemin hrgun bana inatla attigi mesaj; bu aksam ne pisirsem
    Sanirim evlenincede ben ona hergun mesaj aticam :D aaanneeea ya nolur soyle ne pisirim aksama
    A bide bunun once koca bulm seysi vardi dimi.
    Cok evde kalmis bir tipim ya.

    YanıtlaSil
  5. Süper anlatmışsın kuzum :) :)
    Bende 20 aylık evliyim, başlarda biraz bocalıyor insan, evet artık annen yok :( ama zamanla alışıyorsun ya da alışmak zorundasın :)

    YanıtlaSil
  6. Çalışan çalışmayan tüm bayanlar için evlilik ayrı bir meslek bence...Çalışan iki işte çalışıyor demektir :(
    Evin eksiğinden banyodaki havlunun düzenli aralıklarla değişmesine kadar gerekli gereksiz tüm sorumluluklar bizim sırtımızda...zor zanaat valla :)

    Bana da beklerim :
    http://birtutamyagmur.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Bircan ben bekarım ve yazdıklarının tamamı ve hatta daha fazlası (erkek olmadığı için bilimum tamirat tadilat vs de benim elime bakıyor) benim için de geçerli. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah yardımcımız olsun sizinde erken öğrenmen senın avantajına olur tatlım zaten *-* bloğuma hos geldın.

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*