***TUĞBA KURUYEMİŞ MAĞZALARI VE ENFES KAHVESİ ***

merhabalar
nasılsınız? umarım pazartesiye iyi başlayarak günün hakkını vermişizdir .
çünkü pazartesi sendrom demektir.haftaya başlamanın sıkıntılı tarafıdır.
ozaman güne bir fincan kahve içerek başlamak iyi gelir .
ben öyle yapıyorum açıkçası ve size vazgeçemediğim bir tatdan bahsetmek istiyorum.


tuğba kuruyemiş mağzası
güvenli,saglıklı,lezzetli,yeniş ürün yelpazesi ile
her damak tadına hitap ediyor ve 45 yakın mağzası kitlesini genişletiyor.

ben kahvesine ,incir dönerine ,kahveli lokumuna,narlı lokumuna bayılırım
sizde  kahvesini deneyin şimdiye kadar içtiğiniz kahvelerin en iyisi olduğunu anlayacaksınız
mutlu akşamlar


diğer tuğba kuruyemiş yazım için tıktık







bircanın renkli dünyası

Merve Erden

4 yorum:

  1. Ama ben en çok çiğdemini seviyorum
    her İzmir'e gelişte torba torba alıp stokluyorum :D
    kavruluşu tuzu çıtırlığı tam kıvamında :D
    bak gene ağzım sulandı yahuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bırcok sehırde var ama mersinde yok galıba sızın orayada gelse ıyı olacak *-*

      Sil
  2. aaa bu da izmirde var benim bildiğim.
    sanırım çankaya'da bu seninki.
    :)

    ne şirincik bilokun yaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ta kendısı cankayada en sevdıgım subesıdır *-* bıldınız

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*