***ARKADAS BULUSMASI DOST SOHBETİ ***

merhabalar
iyi geceler bugunumuz cok yogun bir okadar zevkli gecti
sabah ablamla birlikte cocukluk arkadasimiz ve akrabamiz
olan duyguya gittik .sabah kalkip bize bu guzel sofrayi hazirlamis
saolsun .simitler boyozlar hersey nefisti.
sevgisini katarak hazirlamis....



Sonrada kahvelerimizi icerek derin sohbetler yapilarak
bol hayaller kuruldu.
duygunun happy kolyesine el koyularak meshur hatay pazarina gidildi
benim sansimamidir bilmem tiklimtiklimdi.birbirimizi defalarca kaybedip defalarca bulduk
ben duyguyu sarisinligin artisi ile hemen bukurken ben sitandatmisim herkes ayni imis beni bulmakta zorlanmis kendileri ^-^ napalim herkes sarisin olsa olurmu olmaz heheh ^-^
sonrada gene kiyidan koseden alisverisler yapildi
ve yorucu birgun sona erdi
dostlar iyki var baska ne denilebirki ♧♧♧


arkadaşıma ilk ziyaret postu için tık tık tık

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

7 yorum:

  1. Arkadasim bugun gercekten yorucu ve guzeldi iyiki geldin ya... saclar ayni renk olmasina ragmen hep ben buldum yinede seni nerde olsa bulurum ben sıkinti yok cicim...sık sık ugra bu taraflarlara keyifli oluyor... *-* seviore seni

    YanıtlaSil
  2. Yorucan kastim pazardi yanlis olmasin... hihi :))))

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir sabah olmuş:)
    günaydın

    YanıtlaSil
  4. kiskandim kahve sohpetinizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınanın *-* kıskanın dıye degıl ama bırbırımızın her halıyle kabul etmıs ıyı günde kötü günde bır dostlıga sahıp olmak güzel sey*-* rabbım bozmasın.

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*