***BAL KAPAĞI BALDAN TATLIYMIŞ ***

merhabalar
benim bazı yemeklere karşı hatta bazı besinlere karşı önyargım vardır .
balkapağıda onlardan birtanesi sadece tatlısını severim .
ama geçen gün saolsun watsaptan bir arkadaşım resmini yollayıp birde ballandıra ballandıra anlatınca
bal kapağı yemeğini sanırım balkapağı kafamda yer etti .
ablamda geçenlerde  evin içinde ne olacak bu koca kapak diye kara kara düşünürken
olayı anlatıp deneme karar verdik ve tadı tamağımızda kaldı *-*
oderece abartmıyorum...


malzemeler 3 kişilik
yarım kilo kabak
bir adet soğan
iki diş sarımsak
dereotu
sıvıyağ
pul biber tuz nane
bir adet domates

hazırlanışı
tavaya sıvıyağ sonra istediğiniz sekılde doğranmış soğan ve küpküp doğranan balkapağı eklenir
e kısık ateşe karıştırılır sonra bir adet domates eklenir
sonra istediği bağlı nane tuz ve pul biber eklenerek sürekli karıştırılır .
piştikten sonra yarımdemet dereotu eklenir üzerine ..
 ve afiyet olsun .

acemi elinden diğer tarifler için   tık tık tık


sevgiler saygılar



 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

10 yorum:

  1. Evet evet o arkadas benim :) ellerinize saglik cok leziz gorunuyor ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa o arkadaş yorum bırakmış hehe *-* evet kaçırdığın seyler iki diyim öpüldünüz..

      Sil
    2. Afıyet olsun canım kardesım abln

      Sil
  2. teşekkürler ablacım ellerine sağlık *-*

    YanıtlaSil
  3. kabak tatlısı tek tatlı ya yiyemediğim ya.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum canim tatli olsunda bana kabak mabak farketmez ^-^

      Sil
  4. Bal kabağı hakikaten hoş bir lezzet:)

    Blogunuzun tasarımı çok hoş olmuş fakat yazınızdaki karakterler bana çok küçük geldi, okumayı biraz güçleştiriyor.
    Naçizane belirtmek istedim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabıkı belırmenıze cok ama cok sevındım hemen elımden gelenı yapıp bıraz daha buyutecegım*-*

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*