***BLOG YAZMA SEBEPLERİM VE BLOG SEVGİSİ***

bir blog açmaya karar verdiğimde öncesinde aylarca düşünmüştüm .
ve bir sürü takip ettiğim blog vardı ama hepsini bir kere okusam bir daha adı aklıma gelmiyordu
kaybediyordum şansıma bir daha çıkarsa o kişi
dedim en azından bir blog alıyım sadece dışarıdan okurum.
yazmam .
aman allahım nasıl yazmassın içimde var bir yazarolma istediği hayali ufaklıktan
sonra okullarda bir cok deneme yazısı ,kısa yazılar
minnnacıcık ödüller ,başarı belgeleri.
biraz maymun iştahlıyım herşeyi herkesle olmasada beni takip etmeye değer görenlerle
paylasşmak .


gelelim başlıca sebeplerine

  • tarihe düşülmüş not benim yazdıklarım insan oğlu şaşar beşer bir varlık yaşadıklarımızın bir yerlerde yazılı kalmasında ne sakınca olabilir ki?
  • geçmişe dönüp baktığında nereden nereye gelmişsin görmek büyüdüğünü anlamak olgunlaşmak
  • sevincini mutluluğu paylaşmak yardıma ihtiyaç duyduğunda tanımadığın birilerin ses vermesi yardım eli uzatması
  • kimse gelip bana bir kitap yaz demeyeceğine göre bu blog benim dijital kitabım editör yazar yayınevi benim
  • başına geleneler ders aldığın hata yaptığın ve iyki yaptım dediğin bazı olaylar birilerine ışık tutsun fenamı
  • okuduğun bir kitap ,aldığın bir kazak ,yaptığın bir yemek hiç farketmez senin gözünden bakınca ne ? bunu bilmek isteyenler senin düşüncelerine önem verenlerin çıkması fenamı?
  • ve seni tanımayan dünyanın öbür ucunda veya yanıbaşında dostlarının olması en çokta bu köprü olayı en çokta bunu seviyorum ben .
  • kim ne derse desin iki yıldır bebek gibi büyüttüğüm bloğum seni seviyorum iyki varsın !!!

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

4 yorum:

  1. çok tatlı anlatmışsın ne güzel bi de iyi ki açmışsın ya.
    içtensin iyi kalplisin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerelerdesin merak ettim seni inşallah ortak sebeplerimiz vardir ^-^

      Sil
  2. Tam 7 yildir bunlar ve çok daha değişik duygularla yazıyorum. Benimki çok farkliydi. Çocukluk arkadaşim bana Aliye atkisi ör dedi( o dönem o dizi ve o atki çok modaydi) ben de iyi de örneği nerden bulucam dedim o da bsayardan ben kadar anlamasa bile ya şu google denen yere sor dedi ( ki o dönem harbi cahiliye donemiymis ben googlein ne işe yaradığını bile bilmiom ) :)) neyse yazdım ben oraya karşıma bir site çıktı bi bayan ormus nasil oruldugunu tarif etmis benim de çok hosuma gitti ben de elisleri ile çok uğraşıyordum o sira neyse kenarda biyerde gördüm sende ucretsiz üye ol yazıyordu o gün günlerden hiç unutmam 26 ocak 2007 idi :)) hemen üye oldum işte bu nedenle ilk blog yazarlarindanim. O zaman tabi blogcu yaygındı ilk iki sene orda yazdım sonra altyapı dandikligi nedeniyle hemen blogspota geçtim. Böle işte Bircan'cim benim hikayem de. Şimdi kocaman bi dünya olduk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy cok ama cok sanslısın 7 yıllık bır günlüğe sahıpsın tebrık edıeyorum senı *-* fulyanna

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*