***KATE MİDDLETON #1 ***

merhabalar iyi akşamlar
şimdi hayranı olduğum kadın kate middletondan bahsetmek istiyorum .
kendisi durusu,tavrı,kılık kıyafeti,takıları,duruşu ve insanlığı ile gerçekten kalbimi fetediyor her seferinde..
sıcacık gülüşü ve gözlerindeki ışıltı insanın tüm sıkıntısısnı alacak cinsten.biz bayanlar birbirimizi ne kadar zor beğensek herşeye kusur bulsakta benim tek kusur bulmak yerine kusur aramadığım kişidir.
çoğu kez ne yapmış ne giymiş ne takmış diye bakarım .
evliliği,doğumu ve yaşamıyla gündememizi sıkça meşgul etsede ben diyorum ki hakkı yookmu?

aksesuar olarak sapkayı sıkça kullanıyor

genelde sade makyaj ve düz fönlü uçları dalgalı şaç stilini tercih ediyor

gece kıyafetleri bir okadar zarif şaçları bir okadar sade ve şık






ama bence herşeye rağmen en güzel takısı sıcacık gülümsemesi
insanın içini açıyor 



bircanın renkli dünyası

Merve Erden

6 yorum:

  1. Çok zarif bir bayan:)

    güzel geceler.

    YanıtlaSil
  2. selam,
    seni aner'de gördüm,takipteyim

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle her satırına katılıyorum ve nedense bende bu kadına karşı aynı hisleri besliyorum,hatta bende onunla ilgili bir kaç kez yazmıştım o kadar yani:))))

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*