***KEÇEDEN CUPECAKELİ AMERİKAN SERVİS YAPIMI ***

merhabalar
geçenlerde hayellerimin bloğu sahibesi ile birlikte tık tık tık
bir ürün aramak için kemer altına gittik *-*
hava kapalı ve yağmurlu aradığımız şeyin adını bile bilmeden sürekli sora sora
aradığımız şeyin türkiyede üretilmediğini öğrendik.
sonra ne arıyordukta hobi ürünleri satan dükkana geldik bilmiyorum^-^
orada bir süre kaldık ^-^
ve elimizde bir sürü keçe ve kurdale ile çıktık
oradan hemen kumaşçıya puantıyelı kumaşı aldık .

akşam oturduk bir sürü cupeceke kestik sıkıldık ve yorulduk .
en son halını bende görmedim .
hatta başında biraz didiştik ^-^
vay ben elişlei konusunda beceriksizmişim
keçeyi bol kullanıyormuşum
 falanlar filanlar hehe*-*-*-*
canım arkadaşımın beğenmesede benim yapdıklarımı
olsun napalım *-*

ince keçe metre fiyatı beş tll
kalın metre fıyatı on tl idi
kumaş metre fıyatı 9 tl
kurdale makara fıyatı 4 tl idi

kemeratı beyoglu düğmeden aldık .

diğer dıy yazılarım için tık tık tık

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

23 yorum:

  1. Bayılıyorum cupcake motiflerine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangı kadın bayılmıyorkı resmen hayatımızı kapladılar *-*

      Sil
  2. Çok şirin olmuş :) Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. heeey ne şirinler :)

    bak ne diceem. keçeci blogçular var ya.
    ecer özmen. bak git tanış onunla.
    bi de selen özmen.
    :)

    YanıtlaSil
  4. bilokuma bakınsana şimdiiii :)))

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım. Harika cupcake herseyi çok seviyorum. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. ama amaaa ben de duygulandım kiii, gözlerim doldu kiiii :)

    YanıtlaSil
  7. Bircancım sende uyarmasan ben kim bilir nezamana kadar böyle yazar dururdum. Uyarın için tekrardan teşekkürler başka bir eksik görürsen lütfen söyle, sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Canım beni nasıl umutlandırdın ve mutlu ettin anlatamam. Bloğumda,da sana yorum yazdım ama burdanda teşekkür etmek istedim senin gibi güzel insanlar sayesinde ben hep burda olucam sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Bircancım,şimdi takiptekilere bakarsan görebilirsin bu arada en son kayıt resmin neden bir yıl önceyi gösteriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o işe bende saşırmıstım nedendir acaba ?
      zaten su bloğun kunnaıma ıkı yıldır alısmamadım :)

      Sil
  10. Bircan Hanım, selam!

    Şu profil fotoğrafınız da ne hoş, önce bunu söyleyeyim.

    Sitenin tasarımını/renklerini mi değiştirdiniz? Güzel olmuş. :) Böyle miydi hep yoksa? :)

    Kafa'dan beklemeler, sevgiler... :) :)

    YanıtlaSil
  11. Aaa öyle mi... Açığım ortaya çıktı! :)

    YanıtlaSil
  12. Ben çok beğendimm :)
    Bende beklerimm: symcouture.blogspot.ro

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*