***KELOĞLAN OTU VE ÇOÇUKLUĞUM ***

merhabalar
herşeyin gönlünüzce olduğu bir hafta dilerim.
dün sanırım instagram hesabımda paylaşmıştım bu güzel çiçek bitki veya ot adını siz koyun
instagram hesabım için tık tık tık
paylaştıktan sonra adına keloğlan otu dediler demmekki öyleymiş

***

iki erkek yiğenimin ellerinde koşarak teyze sana çiçek topladık diyerek
bana sundukları bu çiçekler beni inanın çocukluğuöa götürdü
çünkü teyzesine çiçek olarak sundukları bu mor başlıklı bitki
bizim çocukluğumuzda düdük gibi çalarak oyun yaptığımız şeydi .
onlar bana bunları getirmese unutmuşum .
hatırladım ve okadar cok mutlu oldum
ve cocuklugu doya doya yaşadığım için şükrettim .
instagramdada bilenler çıktı onlarda mutlu oldular .
belki sizinde aranızdan bileniniz hafızanızda yer edeniniz vardır .


bana dair diğer yazılar için tık tık tık

 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

15 yorum:

  1. Sevgili bircan bloğumu ziyaretin için tekrar teşekkürler çiçekleri hatırladım ama ismi aklıma gelmiyor. Çocukluğunu doya doya yaşamış olman ne güzel bir insanın hayatındaki en önemli dönemdir çocukluk yılları. bu arada çiçek ismi aklıma gelirse yazarım sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. *-* eksık olma tatlım senın zıyaretın benı mutlu ettı ben senı takıbe aldım banada beklerım sevgıler*-*

      Sil
  2. ay evet bızde duduk gıbı calardık mıs gıbıde kokardı degılmı..zalımsın zaman dıyelım mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde ne zalımlık tatlım bnm .hatırlaman cok hos eskıler gıbı varmı dedırtıyor ınsana *-*

      Sil
  3. aaaa bişi öğrendim sayendeee. keloğlan otu heee :)

    YanıtlaSil
  4. adını bilmiyordum şimdi öğrendim:) uzun zamandır görmüyorum ama bu çiçeği..

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*