***KİTAPLIĞIMIZ ***


evimi hayal ederken en çok kitaplık üstünde durmuşumdur desem ..
ama kendi evimiz olmayınca pekde gerçekleşen bir hayal olmadı tabi.
lojmanda elin kolun bağlı taşınma sorunu sonra kalıcı olamama durumdan dolayı
taşınabilir monte olmayan  bir şeye karar vermiştik en azından bir kitaplığım oldu ona seviniyorum .
dört katlı sekiz bölmeli  kitaplığımız.
aksesuar ,çerçeve,biblo ,çiçek böcek
eşim alkol almasa bile şişe koleksiyonu .
matruşkalar ne ararsanız bulmanız mevcut *-*

 

 
***
kitap konusuna gelirsek tekrar
deli gibi kitap okuyan biri olsaydım keşke !!!
ama en azından seviyorum kitap okumayı *-*
bir masal kahramanı olmak orada çok kolay .
yada bir Amerikalı zenci, yalnız biri vb.
eski çağda yada gelecekte nerede ve kim olduğunun hiç bir önemi yok o an
kitaptaki karakter neyse sende o oluveriyorsun .
  defalarca değişen maceralar yaşıyor ,acı çekiyor mutlu oluyorsun !!!
 


sizinde bu konuda söyleyecek sözünüz varsa yazın lütfen *-*

diğer kitap yorumlarım için tık tık tık

dekorasyon yazıları için    tık tık tık

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

19 yorum:

  1. bende aynı duygularla yanarım herzaman *-* hosgeldınız

    YanıtlaSil
  2. Canim bende katiliyorum sana soyle sabit bir evim olsun tayin çıksın kiraciliktan kurtulayim evim8n en guzel yerine bir kitaplik yaptiracagim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah diyelim ozaman hayalımız kıtaplık olsun *-*

      Sil
  3. Ve benim gibi kitaplara merakla baslayip bir turlu sonunu getiremeyen arkadaslarinda var... yillarca saklanmis degerler olan bu kosende umarim hayallerin gercek olur... sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen varsın ya gerısı mühim değil inşallah *-* tüm hayaller gerçek olur hepimizin *-*

      Sil
  4. Sıkıntılardan uzaklaşıp hayal kurmak kendine ait zaman yaratmaktır bence kitap okumak. Elimden geldiğince her bulduğum kitabı okumaya çalışırım. Ne mutluki bana benim gibi kitap aşığı bir evlat sahibiyim ve hayalim onun odasına bir duvar boyunca kitaplık yapmak . Umarım sizinde hayalleriniz gerçekleşir.

    YanıtlaSil
  5. Bu aralar Cecilia Ahern adlı İrlandalı bir yazarın kitaplarına sardırmış durumdayım. Hani filmi de çekilmişti "PS I Love You" kitabının yazarı. İngilizce pratik olsun diye kafasını gözünü yara yara orjinalini okuyorum neredeyse her akşam 8-10 sayfa. Kitaplığınız çok cici. Çok da kullanışlı gözüküyor. Bloğunuzu çok beğendim. İlgiyle takip ediyor olacağım. Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Blogunu ilgi ile takip edeceğim.Kitap okumayı çok seviyorum, çocuklarımda öyle..Bende büyük bir kitaplık istiyorum.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Bircan hep hayalim olmuştur bir duvarı hatta odayı kütüphane yapmak okuyabildiğimi okumak okuyamadığımı göz önünde bulundurmak şimdilik küçük bir kitaplıkla idare ediyorum sana bol kitaplı günler diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne cok kişinin hayalıymıs kıtaplık cok sevıdnım ınsalalh ınsallah *-* tatlım

      Sil
  8. benim de şu anki kitaplığım yetmiyor bana
    büyük bir tane almayı düşünüyorum, kocamannn:)
    seninki de çok şirin.
    kitap okumayı çok seviyorum
    ve kızımında avmlerde en çok uğramayı zevk aldığı yerlerden biridir kitapçılar
    bu konuda iyi örnek olduğumu düşünüyorum:)
    sevgiler şeker:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayallerimden birinide sana söyleyim ileride allah nasip eder bir evlat sahıbı olursam ona bolbol kıtap okumak ve kitapçıya gıtmek *-*

      Sil
  9. süsler daha cicişmiş.

    senin sölediğin şekilde, en güzeli roman okumak o zaman :)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*