***MİNİ KARIŞIK ALIŞVERİŞ ***

merhabalar merhabalar *-*
izmir güneşli bir haftaya başladık .hava okadar güzelki sankim bahar gibi..
herlese inşallah rabbim mutlu haftalar yaşatır inşallah ..
geçen ablam ve duygucukla gittiğimiz hatay pazarın (tıktıktık)  yaptığım alışverişin birkaç parçası .
eksik olanlarıda çanta,saat ve kitap onların resmi çekilince yeniden bir post yazarim .
sanırım ilkkez hatay pazarına gittim ama tıklım tıklımdı bir daha gidermiyim bilmiyorum .
ancak bir kaç parça şey alabildim.
bu terlik çok hoşuma gitti .
3.5 tl

markafonide gördüğüm bu stanlar pazarda karşıma çıkınca kucakladım onları
adet fiyatı beş tl.

bu vintage ekmeklik veya tepsi deseni ile beni benden aldı
bu beş tl idi .

umarım beğenirsiniz alınanları ..
diğer alışveriş yazılarım için tık tık tık
o gün yapılan kahvaltı için   tık tık tık


sevgiler saygılar

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

2 yorum:

  1. ne hoş bir pazarmış çok güzel şeyler almışsın
    güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım daha neler neler vardı magzalara taş çıkartacak cinsten ızmırdeysen uğra *-*
      sevgıler

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*