***SADAKO -KAGITTAN BİN TURNA KUŞU ***

merhabalar
bir saatte bıten ama acısı ve etkisini günlerce ve her aklıma geldiğinde içimde hissetttiğim yaşam.
sadako sasaki
hiroşimanın etkisini yaşayan binlere insandan çocuktan sadece  biri.
yazık
daha henüz 12 yaşında iken yaklandığı amansız ve onun zayıf bedeni için ağır bir hastalık .
ah Hiroşima
onları inancına göre kağıttan bin turna kuşu yapanın dileği gerçekleşecek ve sadoka hastalığını hasta yatağından kurtulacak .
bir değil iki değilki!!!!
644 .de bu yalan dünyadan kendi bir turna kuşu olup uçup gidiyor maalesef ****



diğer kitap yorumları ve bitenler için tık tık tık

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

6 yorum:

  1. "göremedim göreceklerimi ben
    yaşamadım
    haksa ölüm yaşayanlara
    kuşları dinleyemedim
    koklayamadım çiçekleri
    uyanamadım bayram sabahlarına
    ne babamın elini öpebildim
    ne de öpüldü elim"

    savaşlar, ölen çocuklar dünya barış simgesi haline gelen kağıttan turna kuşları..
    çok etkilendiğim bir kitaptı.

    YanıtlaSil
  2. Okunacaklar listeme bir kitap daha eklemiş oldum, eminimki çok anlamlı bir kitap sevgiler

    YanıtlaSil
  3. kağıttan turna kuşu. nası yani yaa sölesenee :)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*