***2 YENİ MİM ***

 
sevgili deeptone beni mimlemiş *-* teşekkür ederim
 
 
1
neden blog adın  ?
blog adım bircanın renkli dünyası çünkü bence renkli bir dünyaya sahibim .
yani hayatımı renklendirmeyi seviyorum.
herşeye merakım var maymun iştahlıyım herşeyi öğrenmek bilmek istiyorum
ve bu yüzden blog adım bu *-*
 
2
hayat felsefeni belirleyen söz nedir?
aslında böyle bir söz varmı bilmiyorum ama hayat felsefem temiz kalpli olmak ve kötü düşünceleri hayatımdan çıkarmaya çalışma .
 3
a.kitap okumayı severim
b.en sevdiğim mevsim sonbahardır
c.kalp kırmaya çok korkarım
d.çok inatçıyımdır
 
 
 
çalıkuşu mimi

1
ilk anılarınız nelerdir ? kaç yaşa kadar inebiliyorsunuz?

ilk anılarım sanırım 5-6 yaşlarıma kadar ablamlarla ve arkadaşım duygu ile olan anılarım .
ve kardesım mustafacanın doğumu bebeklıgıne dair .

ama çok güzel anılar hepsi okadar güzelki .
ahh ahh


beni mimi davet eden deeptone çok teşekkür ederim .

ve bende darkolivess
meltemin evi
bir dilim limon
makyaj kelebeği
kozmatik aşığını ve bu mimi yapmak isteyenleri mimliyorum

sevgiler

 
 
 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

14 yorum:

  1. Çok teşekkürler güzelliğim.En kısa sürede cevaplayacağım bu mimi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ne demek efendim *-* sabırsıkla bekliyorum *-*

      Sil
  2. Fotoğraflara daldım gittim, çok güzel çıkmışsın fotoğraflarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim senden böyle güzel bır yorum duymak ne hos*-*
      eksık olma cok mutlu oldum..

      Sil
  3. En kısa zamandacevaplayacagım tatlım :)Çok tesekkur ederim benide hatırladıgın için...

    YanıtlaSil
  4. çok teşkür ederimmmm en kısa zamanda yapıcam=) :-*

    YanıtlaSil
  5. Bircancım layık gördüğün için çok teşekkür ederim, katılmazsam kusuruma bakma olurmu seni çok öpüyorum sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Yanlis cevap cok inatci olmanmi acaba:)

    YanıtlaSil
  7. Cok guzel olmus :)) benimde tahminim inatci olman yanlis cevap :)

    YanıtlaSil
  8. O kadar güzelsin ki masallah.

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*