*** 5. DEKUPAJ DENEMESİ ***

merhabalar
 5.dekupaj denemesi ile karşınızdayım
umarım beğenirsiniz.

kullanılıp biten şalca kutusunu ve desenini beğenmediğim fincanları boyadım .
3 kat boyayıp kurumasını bekledim .
cam boyası ive süngerle tanpom yaparak uyguladım ve peçeden desen kesip tutkalla yapıştırdm.
sonradaverdikledim kuuması için bekletiyorum

kullanılan malzeme ve aşamalrı için tık tık tık
 
önce yıkayıp kuruladım sonra boyamaya başladım .
kullanılan malmeler hakkında yazım için tık tık tık
 
 
 
 
bu baoyanın kuramaya bırakıldığı aşama 3 veya dört kez beşer dakika aralıklarda boyadım .
 
ve buda bitmiş hali siprey vernikle vernikledim .
şuan verniğin kuruma aşamasında 20 gün bekleyecek *-*
umarım beğenmişsinizdir *-*

sevgiler
 
 






bircanın renkli dünyası

Merve Erden

15 yorum:

  1. Bir salça kutusunun bu hali alacağını düşünemezdim :) Güzel olmuşlar ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşlar emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. salça konserve kutusu nasıl bir güzelliğe dönüşmüş öyle, ellerinize sağlık <3

    YanıtlaSil
  4. Valla gayet de başarılı olmuş ben çok beğendim:) böyle pembe üzerine veya beyaz üzerine lavanta da yapabilirsin pek güzel oluyor:) Benim de tabaklarım var boyanacak bakalım ne zaman yapabileceğim:)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. Aaay ne kadar tatlı bir blogun var, tasarımına bayıldım öncelikle ^_^ Yenileme çalışmanda çok güzel, ellerine sağlık :)) Salça kutusu level atlamış resmen :D Ben de bir dekupaj çalışması yapmıştım, blogumda da yer verdim :) Gerçeekten çok zevkli bir uğraş... Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba:)
    Çok güzel olmuşlar. Özellikle fincanlara bayıldım. Benim de böyle desenini beğenmediğim fincanlarım vardı, deneyeceğim ben de. Dekupaj yapmak çok keyifli...Blogunuzu da çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  8. valla şane bunlar ya deniycam pembeleri :)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*