*** BESAN NET ALIŞVERİŞİM ***





merhabalar tekrar bir alışveriş postu bu *-*
eşimin doğum gunu vardı martın 6.da geçen yılda kendi elimle bir pasta yapmıştım
bu yılda öyle olsun istedim *-*
besan.mutfak.comdan  pazartesi 3 te yaptım ertesi gün ürünüm kargoya ulaştı
bence çok hızlılar ve sorunsuz bir alışveriş oldu.
besan  sanırım izmir firması envayi çeşit şey bulablecegınız bır magza
ben sadece şeker hamuru alacaktım bakın neler aldım çıktım *-*
kokulu mum sonradan kargoya dahıl edıldı .
telefonda bır hanım yardımcı oldu saolsun
kabı cok sık 5.90 gıbı bır fıyatı var
5lı renklı seker hamuru 13 tl.
hart setı 8 tl cıvarı
kalıp 2.5 tl
cıcek kalıbı hatırlamıyorum

 

 
 




vaktiniz varsa

besanmutfak için tık tık tık
pişman olmayacaksınız .
 
 





bircanın renkli dünyası

Merve Erden

5 yorum:

  1. yine çok hoş şeyler almışsın şekerim:)
    güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. heeey sevindim ne güzel herşey.

    YanıtlaSil
  3. ayy ne gozellermish/ bayildim/ men de isteyirem/ yurtdisina servis yapiyorlarmi? inceledim tik tik bolumunu de
    bir gun belki ben de beklerim

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*