***BLOG KONUĞUMUZ - İNSTAGRAMDAN BENONUNBLOGU ***

merhabalar instagramdan severek takip ettiğim *benonun bloğu * ile yaptığım söyleşi ile karşınızdayım .
ben sordum o cevapladı uzak olsakta mail yoluyla çözdük olayı inşallah birgün yüzyüzede konuşup sohbet etme şansı yakalarım kendisi ile sevgili beno ile *-*

***
beno kimdir derseniz ?
Beno instagramını blog olarak kullanıyor kendısının de yazdıgı gıbı 'bır benonun yasantisi' diyor yayinladiklarina instagramina da 'benotv' diyor Bilmiyorum maymunuGörmedim maymunu ne var peki bu blogta beno diye bir kiz  Gülen yüz (siyah ve beyaz)'Tamam' ifadeli yüz en sevdigi sey olan sofra duzenlemesi , kendince yaptigi yemeklerin tarifleri  , gittigi mekanlar , okudugu kitaplar dergiler ,gezilerden paylasimlar , bazen giyim kusami , bazen dekorasyon fikirleri , en sevdigi sey olan cicekler , aklınıza gelebılecek tum renklerle dolu bir ev  ,ufak tefek hobiler , kahveleri , ve arada aklına yuregıne dusenlerın yazıya yansıdıkları Gülen yüz (siyah ve beyaz)

ona yönelttiğim ilk soru hayatta size mutluluk veren şeyler nelerdir ?
sizi ne mutlu eder diye sordum ?

beno :
aslinda bu soruya bir cumleyle cevap vermek yetmez benim icin Ellerini bir araya getirmiş kişi su yasadigimiz hayatta aslinda o kadar mutlu olacak sey var ki Ellerini bir araya getirmiş kişi sevdiginin, annenin , kardesinin  bir bakisi mutluluktur mesela ,uzun zamandir gorusmedigin bir dostunu hatirlayip aramak ya da onun seni aramasi mutluluktur ,mesela iyilik yapmak , yardim etmek mutluluklarin en guzeli benim icin Ellerini bir araya getirmiş kişi yani mutlu olmak icin illa ki maddi bir seyler gerekmiyor bana gore Ellerini bir araya getirmiş kişi misafir agirlamak , hazirlik yapip sofralar kurmak mutluluktur mesela benim icin Ellerini bir araya getirmiş kişi kurabiye kokusu mutluluktur Gülen yüz (siyah ve beyaz) Daha o kadar cok sey sayabilirim ki ama sundan eminim beni asil mutlu eden seyler parayla satin alinan seyler degil buyuk seyler de degil kucucuk ayrintilar belki cogumuzun gunluk hayatta uzerinde durmadigimiz basit seyler benim icin hepsi birer mutluluk kaynagidır.

***
2
bir bayan olarak alışverişi sevdiğinizi tahmin ediyorum.
en çok harcama yaptığınız ürünler nedir?

beno:
 evet alisverisi seviyorum Görmedim maymunuBilmiyorum maymunu genelde yalniz alisveris yapmayi seviyorum kendimi daha ozgur hissediyorum obur turlu birilerini bekletmis gibi olup rahat olamiyorum Gülen yüz (siyah ve beyaz) Benim oyle genelde kadinlarda olan ayakkabi ve canta duskunlugum asiri derecede degil yani tabi ki aliyorum ama koleksiyon yapacak kadar yok mesela ya da giymediklerimi hemen  verdigim icin de oyle raflar dolusu ayakkabim yok Ellerini bir araya getirmiş kişikiyafet ve canta da oyle aslinda herseyde gecerli bu benim icin vermeyi ve paylasmayi cok seviyorum kullanmadigim hic bir esyayi evde tutmam hemen paylasirim Ellerini bir araya getirmiş kişi dekorasyona duskun oldugumdan ev esyalarini ve mutfak esyalari alisverisini de cok seviyorum gereksiz bir sey almamaya calisiyorum genelde birbiriyle kombin yapilacak parcalar aliyorum ki bir cok kez kullanabileyimEllerini bir araya getirmiş kişi bir de cogu seyi amacinin ve islevinin disinda kullanmayi seviyorum bu yuzden mesela cok alakasiz bir sey icin aldigim bir esyayi gun geliyor cok baska bir sey icin kullanabiliyorum bu da bana cok keyif veriyor boylece esyalari hem etkili bir bicimde kullaniyorum hem de farkli islevler icin kullaninca orjinal seyler cikiyor ortaya .


 

3
dekorasyon konusuna gelince ilham kaynaklarınız nelerdir ve hangi tarz mobilya ve dekorasyondan hoşlanırsınız ?

beno :
dekorasyon konusu ilgi alanlarimin basinda geliyor diyebilirimEllerini bir araya getirmiş kişi aslinda hayalim mimar olmakti fakat bambaska bir bölum okudum ama içimdeki tasarım ve dekorasyon ilgisi hiç bitmedi cok kucuk yaslarımda annemın aldıgı ev dekorasyon dergılerıne bakardım hep begendıgım sayfalara ısaret koyardım buyudum sonra ben de sureklı dergıler almaya basladım 'Tamam' ifadeli yüz yani dergilerden de ilham alıyorum elbette internette takip ettigim yabancı siteler var ama bence dekorasyonda en onemlı sey ınsanın hayal gucunu kullanıp yaşam alanlarını olusturması Ellerini bir araya getirmiş kişi yanı bir mobılyayı mobılyacıdan alıp eve koymak cok kolay ama onemlı olan onu evle butunlestırmektır bana gore bır yasanmıslık katmak , bir eve aitlik hissi vermek ev sahıbesının ısıdır dıye dusunuyorum Ellerini bir araya getirmiş kişiben sıze tarzım sudur dıyemem kendımı tek bır tarzla sınırlandırmak da ıstemem cunku ben tarzların karıstırılmasından yanayım Ellerini bir araya getirmiş kişi benım dekorasyonumda modern parcalar da var country parcalar da hatta klasık parcalar bıle 'Tamam' ifadeli yüz onemlı olan onları nasıl kullandıgın ve nasıl kombınledıgındır bir de ben eskı olan seylerın degerlendırılıp dekorasyona katılmasından yanayım 'Tamam' ifadeli yüz bır boya bıle eski döküntü bir esyanın bambaska bır esyaya donusmesını saglayabılırGülen yüz (siyah ve beyaz) Dekorasyonda rengi kullanmayı da cok sevıyorum rengarenklık de benim mutluluk kaynaklarımdan bırı renklerı cok sevıyorum  Gülen yüz (siyah ve beyaz)

 

4
kitap sizin için ne kadar önemli ? en son okuduğunuz kitap  nedir?

beno :
 kıtap okumak cok kucuk yastan bu yana alıskanlıgımEllerini bir araya getirmiş kişi kitap okumanın ınsanı gelıstırdıgını dusunuyorum her kıtap baska bır dunya baska bır gorus baska bır acı ve bızım tum bunları bılmeye gormeye ıhtıyacımız var 'Tamam' ifadeli yüz ancak o sekılde hayatımız daha anlamlı olur ancak o sekılde kendımızı daha ıyı gerceklestırebılırız olgunlasabılırız bakıs acımızı genısletebılırız Ellerini bir araya getirmiş kişien som okudugum ve beno cok etkıleyen kıtap ugur kosarın allah de otesını bırak kıtabı oldu Ellerini bir araya getirmiş kişi anlatım dılıyle olsun akıcılıgı ve degındıgı konularla benı cok etkılemıstı su anda da yazarın bır dıger kıtabı olan allah bana yeter ı okuyorum Gülen yüz (siyah ve beyaz) 

5
gitmekten zevk aldığınız yerler mutlaka uğrarım dediğiniz yerler var mı?

beno:
Her alısverıs merkezınde mutlaka supermarketıne ve kıtapcısına ugramadan cıkmam 'Tamam' ifadeli yüzGülen yüz (siyah ve beyaz) D&r favori mekanımdır , supermarket olarak mıgros ve macrocentre en sevdıgım marketlerdır. dekorasyon magazası olarak englısh home ,madame coco ,tantıtonı ,esse ,karaca, chakra  ,bernardo ,mudo  ,mikasa moor ,cemıle ,home sweet home , pasabahce ve marketlerın zuccacıye bolumlerını gezmekten buyuk zevk alırım Gülen yüz (siyah ve beyaz) Cafe olarak bıg chefs , cookshop , kitchenette ve the house cafe en sevdıgım mekanlardır 'Tamam' ifadeli yüz 

6
hayatta yapmam dediğiniz veya olmassa olmazlarınız varmıdır ? takıntılımısınız ?

beno:
Hayatta yapmam dedıgım sey sanırım bırısının kotulugunu ıstemektır Düşünceli yüz ya da bırısının mutsuzluguyla caresızlıgıyle  mutlu olmak bunu asla yapamamEllerini bir araya getirmiş kişiDüşünceli yüz olmazsa olmaz demeyeyım cunku bazen ınsan olmazsa olmazlarına mecbur kalabılıyor ama bazı konularda bıraz takıntılı olabılırım kabul edıyorumEllerini bir araya getirmiş kişiDüşünceli yüz baskalarına aıt esyaları rahatlıkla kullanamam esım harıc baskasının bardagından catalımdan bır sey yıyıp ıcemem , temızlık konusunda bırazcık takıntılıyımdır ama tabı kı hayatı zehır edecek dozda degıl Ellerini bir araya getirmiş kişi kokulara karsı cok  hassasım 'Tamam' ifadeli yüz bıraz da duzene baglıyım sanırım yanı duzensızlıge karsı pek tahammullum yokEllerini bir araya getirmiş kişi

7
yıllardır ve sürekli bitince yenisi alırım dediğiniz bir kaç ürün yazar mısınız ?

beno:
yıllardır lens kullanıyorum dolayısıyla lensım ve lens suyum bıttıkce yıllardır hıc ara vermeden alıyorum, niveanın dudak nemlendırıcısı o daha da fena bıtmeden bıle yenısı alıyorumGörmedim maymunu evde kullandigimiz icme suyu erikli bittikce aliyoruzBilmiyorum maymunuBilmiyorum maymunu  ayy cok var aa bir de kahveye oldukca duskunum bitme sinyalleri verir vermez yenisini hemen alirim 'Tamam' ifadeli yüz


8
en sevdiğiniz şehirler?

beno :

 benim en sevdigim sehir turkiyede ankara yurtdisinda da alisverisi sevdigim icin dubaiyi cok seviyorum 



kendisine hersey için çok ama çok teşekkür ediyorum sorularıma
içten samimi ve doğal yanıtlar verdiği için kendisine minnettarım *-*

kendisi instagramda takip etmek için tık tık tık

sevgiler

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

13 yorum:

  1. Super olmus 👍👍👍

    YanıtlaSil
  2. Benoyu bende severek takip ediyorum guzel bir sohbet olmus tesrkkurler bircan

    YanıtlaSil
  3. Selam bildiklerimizin dışında hiç bişey yok Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sızın yok sanırım ama benoyu tanımayanlar ıcın çok şey var dıye umuyurm tatlım *-*

      Sil
  4. Kendini heidi sanan kıza katılıyorum zaten bildiğimiz şeyler. İlginç gelecek hiçbir şey yok.

    YanıtlaSil
  5. Bence de pek orijinal olmamış. zaten ig.den de bildiğimiz şeyler.

    YanıtlaSil
  6. Sayende tanidik canim cok begendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım kendısını instagramda zaten tanıyorlar benim amacım birazda olsun blog alemıne tanıtmaktı senın yorumun anladığım kadarıyla oldu *-* teşekkür ederim

      Sil
  7. cok sekerrsın canımmmmmmm harıkasın.....severek okudum :)

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  8. Benoyu ben de takip ediyorum uzun süredir.
    Allah şifa versin bu arada rahatsızlığından hiç bahsetmemişsiniz söyleşinizde

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*