***BLOG KONUĞUMUZ İNSTAGRAMDAN DİLEK HANIM ***





merhabalar instagramda severek takip ettiğim dilek hanımla mail yoluyla güzel bir söyleşi yaptık .
kendisine çok teşekkür ediyorum .verdiği cevaplar ve samimiyeti için *-*

***
1
dilek kimdir?kendini tanırtırmısın ?

dilek:
 Dilek,ikiz annesi,gezmeyi eğlenmeyi hayatı ikizleri ve eşi ile doya doya yasamayı seven dekorasyon ve sunum için araştırma
Yapmayı değişik fikirler üretmeyi seven bir anne bir eş,tarakyalıyım .
 
2
bir kadın olarak alışveriş sevdiğinize eminim*-* en çok neye harcama yaparsınız ?
 
dilek:
 
ewet alışveriş yapmayı çok seviyorum en çok tabak ve kıyafet alışverişi yapıyorum Gülen gözlü gülen yüz

3
dekorasyon konusuna gelince ilham kaynaklarınız nelerdir ve hangi tarz mobilya ve dekorasyondan hoşlanırsınız ?

dilek:
dekorasyon da ilham kaynağım zarahome... Sade ve country tarz mobilyaları seviyorum 
 
 
4
kitap sizin için ne kadar önemli ? en son okuduğunuz kitap ? nedir

dilek:
benim için kitap çok önmemiş ikizlerim eşim ben haftanın 2 günü kitap okuma günü yaptık bu şekilde cocuklarımızıda kitap okuma alışkanlığı kazandırıyoruz en son okuduğum kitap Paris'teki eş

5
en sevdiğiniz yazar ve sizi en çok etkileyen kitap ? ( varsa bir kaç tane )

dilek:
en çok sevdiğim yazar nermin bezmen beni etkikeyen kitap serenat ve mimoza sürgünü
 

6
gitmekten zevk aldığınız yerler mutlaka uğrarım dediğiniz yerler varmı?(magza -cafe -şehir-vb )

dilek:
gitmekten zevk aldığım mağaza zarahome muhakkak gittiğim mağaza yine zarahome Gülen gözlü gülen yüz en keyif aldığım Cafe midpoint sehir ise kesinlikle bodrum

7
hayatta yapmam dediğiniz veya olmassa olmazlarınız varmıdır ? takıntılımısınız?

dilek:
olmassa olmazlarım mumlarım Gülen gözlü gülen yüztakıntılı değilim

8
yıllardır ve sürekli bitince yenisi alırım dediğiniz bir kaç ürün yazarmısınız ?

dilek:
mumlarım ,parfümüm ,rujum

9
mutluluk sizin için nedir ? tarif edermisiniz ?

dilek:
mutluluk benim için ilk önce sağlımızın yerinde olmasıdır

10
en sevdiğiniz beş şehir ?
bodrum -izmir-İstanbul -Tekirdağ -bursa


kendisine çok ama çok teşekkür ediyorum .eksik olmasın .
tekrar görüşmek üzerediyorum *-*

keyifli okumalar


DİLEK HANIMI instagramdan takip etmek isterseniz tık tık tık


 

 



bircanın renkli dünyası

Merve Erden

6 yorum:

her yorum bi gülümseme *-*