*** diyet ***

bugün diyete başladım .
tamda diyet değilde tuz ekmek şeker (çayı zaten şekersiz içiyorum)
abur cubur ,cips,hamur işleri ,katı sıvı yağ,gibi şeyleri iki ve ya biraz daha fazla çıkardım hayatımdan .

sabah
bir haşlanmış yumurta ,yeşillik ,domates ,peynir ve çay
(bir dilim kepek ekmek)yedim

yeşil çay ve su içiyorum .

bakalım iki ay sonra kaç kilo vermişim yazacağım size *-*
lütfen yardımcı olabileceğiz bir konu ise yorumlarınızı bekliyorum .
desteğinize ihtiyacım var .
mtivasyonum inşallah düşmez.
 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

3 yorum:

  1. Benim diyetle ilgili pek bilgim yok yalnız kilo verme ile ilgili tecrübem var. Geçtiğimiz yaz on günden az bir sürede altı kilo vermiştim. Çok stresli bir dönemdi ve canım hiçbir şey yemek istemiyordu. Çikolata hastalığıma rağmen tek lokma şekerli abur cubur atmadım ağzıma. Sanırım kilo vermenin yolu aç kalmaktan geçiyor. Kolaylıklar diliyorum. Umarım hedefe ulaşırsın.

    YanıtlaSil
  2. umarım herşey istediğin gibi gider. ama tavsiyem kendini çok kısıtlamadan sadece vücudun için faydalı şeyleri tüketmen ve önemli olanın sağlıklı beslenmek oldugunu düşünmen. İnsanı cezbeden herşey ne yazık ki zararlı..:S kolay gelsin..güzel haberlerini bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  3. ben senin blogunu nasil görmedim nasil gözden kacirdim hala inanamiyorum ben ekledim ama neden hic post yayinlamyior diye soruyordum kendi kendime :((( tesadüfen buldum ama iyiki bulmusum. Instagramdada büyük ihtimal gördügün gibi diyetle cok ilgilendim hedefime kavustum ve blogumda bununla ilgili cok postlarim var ilerleyen zamanlarla bol bol yayinliyacagim.

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*