*** İNSTAGRAMDA BİRCANIN RENKLİ DÜNYASI #27 ***



merhabalar
instagram kolajları ile karşınızdayım *-*
ilk iki kare dekupaj denemsi  ile bu konu hakkında ayrıca bir yazı yazacağım .
diğer dekupaj yazılarım için tık tık tk

mutfağımın bir köşesi ve elif şafak ustam ve ben kitabı
kitap yorumları için tık tık tık

balık sevgimi çok anlattım yemeyede devam *-*
cupecake kutu almadığıma pişmanım .
şirinler ve kitaplığımız tık tık tık

instagramda kullanıcı adım bircanın renkli dünyası

sevgiler*-*



bircanın renkli dünyası

Merve Erden

6 yorum:

  1. bayılıyorum bu renkliliğine:)

    YanıtlaSil
  2. aa canım instagramda olduğunu bu yazınla öğrendim .ekledim seni. ne zamandır blogtan baya uzaktayım. sanki bloğunun teması değişmiş. böyle çook güzel olmuş .. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım en eskı ınstagram kullanıcılarındanım sanırım 3 yıla yakındır *-* hosgeldın

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*