***İNSTAGRAMDA BİRCANIN RENKLİ DÜNYASI #28 ***

herkese merhabalar ve hayırlı cumalr olsun efendim *-*
umarım rabbım sıkıntılarımızı giderir darda olanlara ferahlık verir inşallah .
bir instagram postu ile daha buradayım *-*
eger hala takip almadıysanız buyrun tık tık tık
şirinler kinder süprizin yeni serisi bende yiğenlerimden fazla olanları aldım kitaplığma koydum
çokta yakıştılar valla
(kitaplığıma göz atmak için tık tık tık )
 

balıklı bir akşamdı masamızı balıklar ve baykuşlar sarmıştı
balık sevgımı anlata anlata bitiremedim sıkıldınız neyse *-*
tık tık tk
 

elif şafak okuyorum suan ustam ve ben
sevdim kitabı ama bu sıralar pekte hızlı okuyorum dıyemıyorum maalesef
ama sevdim hikayeyi
diğer kitaplar için tık tık tık
 

Euro floradan almıştım bu askıyı *-*  çokta beğenmiştim
sonunda asabıldım mutfağıma
Euro flora gezim için tık tık tık
muhteşem bır magza ne arasanız var orada mutlaka yakınınız varsa uğrayın*-*
 

dekupaj severek boyadım ve şimdi hediye ediyorum
fincanları *-*
dekupaj yazılarım için tık tık tık

elif şafaklı keyif tepsisi *-*



instagramda beşbini geçtik
5367 kişiyiz hepsine sevgiler selamlar
seviyorum sizi



en son aldığım takı organızatorum
detaylarını yazmıştım cok memnunum
okumak isterseniz tık tık tık
 



aaa gene bir keyif tepsisi



kurt seyit ve şura başladı ve merakla beklenir izlenir
hikayeyı merak edenler yazarı hakkındakı yazım
tık tık tık
 

geçen çarşamba canım arkadaşım duygu ve ablası misafirim oldu
onlara kısır ve kapkek yaptım .
afiyetle yedik *-*
 



ve kendisi duygulu kişilik *-*


ve dünkü ben yorgun ama mutlu bircan dünya emekçi kadınlar gününüzü kutlarım şimdiden .





herkese sevgiler mutlu hafta sonları dilerim

diğer instagram postları için tık tık tık

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

4 yorum:

her yorum bi gülümseme *-*