***IVIR ZIVIR KUTUSU İBEKİNG.COM ***

bu site tanışmam instagram sayesınde olmuştu .
okadar güzel ürünler satıyorlarki .
okadar olasun bayılırsınız .
defter kalem kutu bardak bant yarabandı mandal
saysay bitmez.
site kurmak kimin fikriise tebrık etmek lazım .
 

işte emaye ölçü kabı *-*

ıvırzvır seti*-*

bukadar tatlı yarabandı gördünüzmü? ben görmedim
 


defterlere yazmaya kıyamayacak kadar güzel

kalem kutuları

kupalar

kuş figürlü servislikler

ben birsey alacak ve almayacak olayım hep göz atarım bu siteye beni mutlu ediyor çünkü*-*

ev dekorasyon yardımcı ürünler

Herkesin hayatında, onu çok mutlu eden ıvır zıvırlar vardır. İşte o ıvır zıvırların bazıları artık ibeking.com'da 
 
ibeking.com ürünleri sizlerin hayatınıza biraz neşe, biraz keyif ve yüzlerinize birazcık da olsa tebessüm katabiliyorsa amacına ulaşabiliyor demektir. Keyifli alışverişler.
 
bence bu tarz şeyler sizide benim gibi mutlu ediyorsa bir göz atın derim pişman olmayacksınız
 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

8 yorum:

  1. canım cok guzellermıs tesekkurlerrrr..hemen bakıyorum

    YanıtlaSil
  2. ben de bakayım:)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. bakayım temams. çekiliş unutmadım kii. blog yazısı yazınca sölüceeem herkeseeee :) bi dee umarım keyfin yerindediir :)

    YanıtlaSil
  4. iadeyi ziyarete geldim
    izlemeye aldım sizi
    ayrıca yarabantları çok güzel
    sevgiler

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*