***MOMİJİLERİME KAVUŞTUM -BİBİ BUTON -ADVENTURE ***

herkese merhabalar
herkese sevgiler sunuyorum
ülkemiz zor günler geçiriyor  inşallah kimsenin canı yanmadan kimseye zarar gelmeden atlatırız bu zor günleri .
rabbim sabır ve huzur sağlık versin .
***
ne zamandır istediğim ve aklımda olan momijilerden bende edindim
çok ama çok istiyordum bunuda yazmıştım sizlerle.
momiji nedir derseniz?
şu yazımda anlatmıştım  tık tık tık

sahıp olduğum momıjıler bibi buton ve adventure
cok güzeller *-*
cok sevımdı tatlılar

adventure uçuktan önce bir kahveistediği hayhay dedim .

ve sizin için bir video cektım
momıjı ıle ılgıl merak ettıklerınız bu vıdeoda var
inşalah izlersiniz ve izlerseniz cok mutlu olurum yorumlarınızı bekliyorum .
sevgiler
 
 
 
 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*