*** THE BALM - BALM SHELTER ***



merhabalar
the balm ürünlerine ilgim gün geçtikçe artıyor % 80 inin bitkisel içerikli olması beni ve tüm kadınları cezbediyor diyebilirim.almadan önce sordum the balm -balmshelter önerdiler (renkli nemlendirici) indirimde light ı kalmadıgı için light medium aldim. yaza girerken tenimle örtüşür tam ama kışın kezinlikle beyaz tenime light ı lazım .

*kıvamı ve sürümü kokusu çok güzel .
*emilimi ve yüzdeki yokmuş gibi halini sevdim
*agırlastırmıyor yüzü
*üstüne allıkla ve herhangi  ürünü sabitliyor
ama yaz günlerinde kesinlikle güneş kremi şart.
*az miktar cok is görüyor
*cildi saglıklı ve canlı gösteriyor
64 mil.
%50 indirmde 17.50 tl tekrar alınabilir .


yaz için hafif bronz bir görünüm verecek dediğim gibi sizde benim gibi fandoten kullanmayı sevmiyorsanız the balm shelter renkli nemlendirici gönül rahatlıgı ile kullanabilirsiniz .

sadece gratis magzalarında satılır



bircanın renkli dünyası

Merve Erden

5 yorum:

  1. gratise gidince alayım :)
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Ben bu kremi 2-3 yildir kullaniyorum ve inanilmaz memnunum. Light olani kullaniyorum, yazin da light/medium daha uygun oluyor dedigin gibi. The Balm'i denedikten sonra fondoten almiyorum ve bir daha da almam heralde. Gule gule kullan canim...

    YanıtlaSil
  3. bende alıcam bayram indiriminde
    sivilce falan yapmaz inşallah

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*