*** BİR GENÇ KIZ RÜYASI GELİNLİK ve GELİN HAKKKINDA HERŞEY SAYFASI ***

merhabalar

iki yıl önce blog yazmaya düğün hazırlıkları yaparken başlamıştım .
ve blog yazan diğer insanlardan yardım almaktı amacım .vede öylede oldu .
çeyiz  , düğün ,ev , perde ,beyaz eşya ,mobilya ,gelinlik ,damatlık ,hepsini özenle okudum yardımcı oldumsa birilerine ne mutlu bana *-*

en önemlisi ne derseniz bana gelinlik ....
o öyle bir gelinlik olmalı ki içine sinmeli ,bedeninle uyum halinde olmalı ,ve aklına geldikçe mutlu olmalısın .

bence en çok dikkat edilmesi gereken  en önemli şeyler bunlar .dantel mutlaka olmalı bence gelinlik dantelsiz olmamalı ..

bu resmi görünce çok ama çok begendım .
okadar zarif ,kibar ,şık ve asil ki .
  bayıldım
bayıldım


sizde gelinlik şeçimine çok ama çok dikkat edin ne istediğinizi bilin araştırın .
resimler biriktirin .
begendığınız detayları yazın .
bir bilene danışın .terzinizi veya moda evinde ise oradaki yardımcılara önce nasıl birşey istediğinizi anlatın ve sizi anladığına emin olmadan sipariş vermeyin .
sırf şipariş almak için size tamam yaparız ederiz diyip size yakışmayacak şeylere tamam demesin .
vücut proforsiyonunuza uygun olsun .
ben kilolu bir gelindim ama içime sindi gelinliğim .

allah herkesin içine sindirsin ve doğru insanlarla karşılaştırsın .


bunlardan bahsetmısken ınstagramda severek takıp ettııgm gelın hakında hersey
dekorasyon ,gelınlık ,ayakkabı,hazırlık ,ceyız,takı ,

gelın hakkında hersey sayfasnı takıp edınız .



takıp etmek için tık tık tık

amin
sevgiler 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

1 yorum:

her yorum bi gülümseme *-*