***BULUŞTUK DARKOLİVEE İLE ***







geçen hafta izmire geleceğini duyunca çok ama çok heyecanlandım .
bana buluşalım seninle görüşmek istiyorum diyince bin kat daha fazla heyecanlandım .
evet darkolivee  (tık tk tık ) ile buluştuk ,konuştuk kaynaştık *-*
bol bol sohbet etiik ,çok az gezdik bolbol resim çektik :)

ilk anda aldı götürdü enerjisi beni sanki yıllardır tanıyordum *-*
zaten blog aleminden uzun süredir okuduğum hayatı yabanccı değildi çok tanıdıktı .
 

kahvemizi içip sohbetimizi ettik :)
şirinyer forbeste gezdik dolaştık .
 

pembe ruj emellede tanıştım ve sevdim kensiini :)

 darkolivee iyiki benle buluşmak istedin ve tanıdım seni *-*
hersey için çok ama çok teşekkür ederim .
 
darkolivee gitmek için tık tık tık

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

9 yorum:

  1. ne güzelsiniz, ohh keyifler daim olsun ;)

    YanıtlaSil
  2. Ne iyi yapmışsınız, fotolorda çok hoş :)

    YanıtlaSil
  3. Canım yaa ne güzel yazmışsınn
    birdahaki sefere daha uuzn gelirim inşallah bol bol sohbet ederiz
    iyiki tanımışım seniii
    çok çok öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım cenım benım bende cok mutlu ve memnun oldum *-* opuyorum

      Sil
  4. Ne guzel olmus iyi yapmissiniz :) Insan cok garip heyecanlaniyor garip hissediyor dimi baska bir blogerla bulusurken :) Ben bi tek Havva ile bulustum, hala iyikide onu tanimisim diyorum :) Bi ara bizde bulusalim ne dersin ;)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*