***ÇİLEK SOSLU MUHALLAEBİ TARİFİ VE HAYIRLI CUMALAR ***

merhabalar
hayırlı cumalar dualarımızın kabul günahlarımızın af olması dileğiyle .
sabah pazara gidip geldim ve çilekde aldım .ve  çilek soslı muhallebi denemek istedim .


çilek soslu muhallebi tarifi
3 yemek kaşığı nişasta
•6 yemek kaşığı şeker
•1 kg. süt
•1 yemek kaşığı tereyağı
*2 yumurta 

sosu için 
*7-8 çilek 
* nişasta
* şeker 

Yapılışı
tüm malzemeri karıştırıp sürekli karıştırın ve belli kıvama gelince södürünüz .


sos için 

çilekleri dograyıcıdan geçirip ,tencereye iki kaşık nişasta ve iki kaşık şeker ve yarım bardak su ekleyip pişirin 
 muhallebiyi kaselere koyup sonra üzerine çilek sosunu ekleyiniz .
ve çilek dilimleri ile süsleyiniz



afiyet olsun .

sevgiler


diğer tarifler için tık tık tık

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

6 yorum:

  1. Of Bircan ne yaptin canim ya. Ben zayiflamaya calisiyorum :) Yemede yaninda yat olmus bunlar. Eline saglik.

    YanıtlaSil
  2. ayyy görsel de harika
    ama umarım yemedin bunu
    dövücem seni :)

    YanıtlaSil
  3. Mmmm muhtesem gorunuyor canim. Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  4. diyetteyim ama denemek lazım bunu artık ufak bir kaçamak yapayım bende..lütfen bende beklerm http://bornova74.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
  5. Canım ellerine sağlık bu aralar nefis şeyler yapıyorsun.

    YanıtlaSil
  6. Hımmm neler yapmışsın böyle. Nefis görünüyor

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*