*** GÜNEŞ KREMİ VE DEDORANT ŞEÇİMİ ***

merhabalar *-*
yaz sıcakları iyice bastırmadan güneş kremlerimizi hazırlama vakti geldi geçiyor .
siz siz olun yaz güneşinin yogun oldugu zaman diliminde güneşe maruz kalmayın ne kadar krem kullaırsanız kullanın .
faydası olmaz .güneşin zararlı ısınları hiçbirşey önleyemez .cıkmak zorunda ısısenız sapka ve gözlük şart *-*

öncelıkle eşim bu bitkisel joleyı aldı 7.5 tl 

aslında nemlendırıcılı bır gunues kremı alacaktım ama ıkısıne amacı nı tam yerıne getırmeyecektı
bende elımde olan nemlendırıcıyı once uygulayıp sonra gunes krmı uygulamaya karar verdım ..
garnıer 30 faktorlu kremı aldım
19.25


eşimin yıllardır severek kullandıgı  xo roamntık parfumunun bende dedorantı aldım ve kokusuna bayıldım .
ben tatlı koku sevenlerdenım .

4.25 tl idi


siz yaz için alışverişleriniz nelerdir ?

yazarsanız sevinirim 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

3 yorum:

her yorum bi gülümseme *-*