***İNSTAGRAMDA BİRCANIN RENKLİ DÜNYASI #32 ***


merhabalar
yeni bir instagram yazısı ile karşınızdayım
instagramda kullanıcı adim:  bircanın renkli dünyası
bu haftaki ben *-*


bulutların mutlulukla bir ilgisi olmalı 

momiji ve simit candır

yazısı için tık tık tık


pazara gidince çilekler ucuzlamıştı bende bukez almadan edemedim

tarif için tık tık tık

haftasonu  aliağa şakran sahılde gezdik sardunyalar açmıştı
mis gibi kokuyordu *-*
yazısı için tık tık tık

çilek kadınların bolbol yemesi gereken çok faydallı bir meyva 

dün yağmurlar yağarken bende mısır patlatıp çay demledim ve son yağmurların tadını çıkradık.


sevilimin hedıyesı
yazısı için tık tık tık



ve hediyeler kullanılmaya başlandı bile :)



herkese iyi akşamlar 


bircanın renkli dünyası

Merve Erden

5 yorum:

  1. meyve çiçek ve pembişleeeer :)

    YanıtlaSil
  2. çilek sürekli yiyorum bu ara:)

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum instagram fotoğraflarına renk renk, hepsi çok güzel canım.

    YanıtlaSil
  4. oncelikle hediyelerin ne kadar guzeller :) simirli fotografta ekstra sirin . Bende katiliyorum sana simit candir bide yaninda ezine oldumu :D

    YanıtlaSil
  5. aaa servisler harikaymış
    güle güle kullan canımm
    bereketlee...

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*